Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2021-12-23, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Jag vet vad kvinnan heter, men tycker inte att hennes namn br skrivas ut hr d hon knappast har ngot med mordet att gra.

Vad r det du vill veta om detta fall? Du verkar redan veta det mesta.
Frstr..jag vet mycket om vad som hnde innan. Kan inte heller skriva ut en massa hr🤔
Citera
2021-12-23, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80talaren
K-erstin E-lisabeth S-undn, fdd 1956.

De bodde i Falun som gifta, kvinnan r kvar i Falun idag men str som sagt som ogift.
Ok. Tack! Jag vet inte s mycket om vad som hnde eftert...dremot fre. Kan inte skriva ut det hr...o pm fr jag inte skicka n. Ska kolla ddsannonser.
Citera
2021-12-23, 01:05
Medlem
Hittar inget p ddsannonser. Varfr tror du han r avliden?
Citera
2021-12-23, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monika9
Hittar inget p ddsannonser. Varfr tror du han r avliden?
Drfr att han finns inte i ngra register alls och inte heller p ntet. Visst, han kan pltsligt ha flyttat till Thailand och vara helt osynlig p ntet men min intuition sger mig att han r avliden och kanske hnde det 2018 fr d flyttade den fre detta frun.

Om du verkligen vill veta s kontaktar du Skatteverket och ber om hans civilstatus, du har hela hans namn och fdelsenr i trden. terkom grna om du fr reda p nt.
Citera
2021-12-23, 21:16
Medlem
Citat:
Drfr att han finns inte i ngra register alls och inte heller p ntet. Visst, han kan pltsligt ha flyttat till Thailand och vara helt osynlig p ntet men min intuition sger mig att han r avliden och kanske hnde det 2018 fr d flyttade den fre detta frun.

Om du verkligen vill veta s kontaktar du Skatteverket och ber om hans civilstatus, du har hela hans namn och fdelsenr i trden. terkom grna om du fr reda p nt.
Ok, ska kolla med det o har smsat vn fr att hra mer, som jag tror vet..... pm:ar dig nr jag fr sen, fr du veta mer
Citera
2021-12-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ok, ska kolla med det o har smsat vn fr att hra mer, som jag tror vet..... pm:ar dig nr jag fr sen, fr du veta mer
Han r avliden. 6sept.2019 i Falun. Annat efternamn
Citera
2021-12-23, 22:21
Medlem
Citat:

Han r avliden. 6sep 2019. Precis som du trodde. Annat efternamn
Citera
2021-12-24, 23:35
Medlem
Citat:
Han r avliden. 6sep 2019. Precis som du trodde. Annat efternamn
Frskte PM-a dig men det gr inte.

Skrev s hr:
Citera
2021-12-26, 18:33
Medlem
Citat:
Frskte PM-a dig men det gr inte.

Skrev s hr:
Hej p dig o God fortsttning! Min Jul blev magsjuka, haha hur kul som helst. Nu bttre. Han hette Renll d . Ja jag vet varfr, men kan inte skriva det hr. Kan skicka pm sen.
Citera
2024-10-05, 16:01
Medlem
GM
https://gravar.se/forsamling/leksand...s-renell-90b34

BO
https://gravar.se/forsamling/getinge...uritzson-0d0ff

Brottsplats var p Gamla Nissastigen 133.
GM grips p E6 mellan Falkenberg och Varberg p vg hem till Leksand.
Svartsjukedrama. Skjuts i entrn till huset dr hon bodde med sina frldrar.
Om jag r rtt underrttad av de frsta poliserna som var p plats.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in