Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-04, 14:57
Medlem
Filmen finns på Superbits också.
Citera
2023-03-18, 12:14
Medlem
daviies avatar
När de var vid sjön och drog upp planet och containern höll på att ramla över dom. Var inte skåningen i färd med att ta fram en pistol från sin innerficka och skjuta tjejen? Han packade på sig pistolen tidigare vid skroten och det var något tjejen såg och la märke till.

Jag förväntade mig att man skulle följa upp detta med att han var nån slags infiltratör, men inget mer hände med detta.

Inbillade jag mig det hela eller såg nån annan detta??
Citera
2023-03-27, 14:27
Medlem
L3nn4rts avatar
Det här var inte bra.

Min känsla var mer om det var nödvändigt att göra filmen överhuvudtaget. Jag tycker mest det kändes som att man såg ingenting.

1/10.

Den fick 1 för att man la ner besväret på att göra den.

Svårt att komma med en recension då det egentligen inte fanns något att recensera.
Citera
2023-04-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daviie
När de var vid sjön och drog upp planet och containern höll på att ramla över dom. Var inte skåningen i färd med att ta fram en pistol från sin innerficka och skjuta tjejen? Han packade på sig pistolen tidigare vid skroten och det var något tjejen såg och la märke till.

Jag förväntade mig att man skulle följa upp detta med att han var nån slags infiltratör, men inget mer hände med detta.

Inbillade jag mig det hela eller såg nån annan detta??
Den var nog avsedd för det som var på väg upp ur vattnet.
Citera
2023-04-11, 10:45
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikman
Filmen finns på Superbits också.

Och på Netflix

https://www.netflix.com/se/title/816...&clip=81685017
Citera
2023-04-12, 18:43
Medlem
whaddafawks avatar
Vart finns den som fri stream eller fri torrent?
Citera
2023-04-12, 18:47
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Det här var inte bra.

Min känsla var mer om det var nödvändigt att göra filmen överhuvudtaget. Jag tycker mest det kändes som att man såg ingenting.

1/10.

Den fick 1 för att man la ner besväret på att göra den.

Svårt att komma med en recension då det egentligen inte fanns något att recensera.

Ja, håller med, det var inte mycket att hetsa upp sig över, tyckte trimmade Yamaha DTn och kassett med Alphaville var skönast
Citera
2023-04-12, 22:47
Medlem
PingPongZongs avatar
Nej det här var inte bra. Förstår vad dom försökte upprepa. Men kommer aldrig göras en bättre svensk Sci-Fi film än Gröna gubbar från Y.R. (1986). Dvärgar som aliens. Och till och med Bert Karlsson !!! var med.

Som parkarbetare.
Citera
2023-04-13, 04:13
Medlem
carltellin88s avatar
Finns inte i bukten än...
Citera
2023-04-13, 15:50
Medlem
Tycker den var svinbra!!
Stranger things vibe över den.
Citera
2023-04-13, 22:40
Medlem
Pumpleffes avatar
Vad betyder cliffhangern i slutet? Vem fick dom hjälp av? Förövrigt helt okej film.
Citera
2023-04-13, 22:45
Medlem
dirtydave82s avatar
Det är en bra svensk film och kanske det bästa som hänt film Sverige på över 25 år. Ger den 6 av 10 då den fortfarande inte vågar ta ut svängarna riktigt och stannar i typiskt svenskt drama ibland och för lite science fiction, men den är trevlig ändå. En del karaktärer känns off, som polisen och några till. Dock är ufo Sweden klockren casting. Har dock svårt att känna sympati för flickan vilket är synd. Och de äldre framhävs som bakåtsträvare och värdelösa vilket speglar dagens svenska samhälle, och de yngre är "genier" med öppenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in