• 1
  • 2
2021-12-21, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Har du inte testat det förr o vet det funkar för dig kan du inte utgå från att du blir mellow av att addera benzo.

Det enda jag blir mellow av på ett förutsägbart vis är opioider typ tramadol.
Ev alkohol.

Benzo ger mig ingen psykiskt rus , jag kan märka Av benzo på att jag blir klumpig eller slocknar.
Ok tack för svar, har inte tagit nån benso ännu kommer nog avvakta med det och i värsta fall fylla på med lite mer dos fram tills jag ska hem
Citera
2021-12-21, 00:28
Medlem
Måste även tillägga ifall någon känner igen sig. Känns som jag får större pupiller när jag bombar än att ta en liten lina, även om teoretiskt sett att det ska slå hårdare nasalt.

Är det något jag bara inbillar mig eller är det något som nån annan känner igen?
Citera
2021-12-21, 18:27
Medlem
Nå, TS? Hur gick det?
Citera
2021-12-21, 18:30
Medlem
bralesss avatar
Vad jobbar du med?
Citera
2021-12-21, 18:38
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Måste även tillägga ifall någon känner igen sig. Känns som jag får större pupiller när jag bombar än att ta en liten lina, även om teoretiskt sett att det ska slå hårdare nasalt.

Är det något jag bara inbillar mig eller är det något som nån annan känner igen?

Instämmer på detta. Fast bomben innehåller ju oftast mer även om det slår mindre (om man pratar mindre doser) men iofs likaså för högre doser med.
Citera
2021-12-22, 04:50
Medlem
Tjenare nu är jag på banan igen efter en välförtjänt sömn. Jag tog en xanor och det funkade perfekt, kändes som jag blev mer fokuserad och driftig istället för sömning och klumpig som någon hade sagt.

Jag jobbar inom industri på natten, exakt vart vill jag inte säga men det krävs att man har huvudet på skaftet och har väldigt mycket ansvar men det gick förväntansfullt bra även om man alltid bör vara nykter.

Tack för svaren pojkar o flickor och ha en trevlig jul!
Citera
2021-12-22, 13:17
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Tjenare nu är jag på banan igen efter en välförtjänt sömn. Jag tog en xanor och det funkade perfekt, kändes som jag blev mer fokuserad och driftig istället för sömning och klumpig som någon hade sagt.

Jag jobbar inom industri på natten, exakt vart vill jag inte säga men det krävs att man har huvudet på skaftet och har väldigt mycket ansvar men det gick förväntansfullt bra även om man alltid bör vara nykter.

Tack för svaren pojkar o flickor och ha en trevlig jul!

Det kändes alldeles säkert som att du var fokuserad och driftig, men grejen med benzo är att det känns så även om man är ofokuserad och klumpig.

Var glad att det gick vägen den här gången, men gör dig själv en tjänst och se till att aldrig göra om detta. Om du tillåter dig själv att göra den här typen av snedsteg så kommer du ställa till med en olycka eller sätta dig i en socialt omöjlig situation till slut. Var rädd om dig.
Citera
2021-12-22, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBamBam
Det kändes alldeles säkert som att du var fokuserad och driftig, men grejen med benzo är att det känns så även om man är ofokuserad och klumpig.

Var glad att det gick vägen den här gången, men gör dig själv en tjänst och se till att aldrig göra om detta. Om du tillåter dig själv att göra den här typen av snedsteg så kommer du ställa till med en olycka eller sätta dig i en socialt omöjlig situation till slut. Var rädd om dig.
Kompis jag håller med dig fullt ut. Jag tar endast droger när jag vet att min kalender är fri flera dagar framåt, men jag har en ganska invecklad tjänat just nu och vissa tillfällen måste jag in till jobbet om jag inte ligger på dödsbädden nästan, men jag kände att det gick bra ändå för hade inte tagit enorma mängder amfetamin och tar alltid hand om mig under rusets gång.

Men nästa gång det händer kommer jag stanna hemma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in