Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-12-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagunitasMaximus
Tror att pappan dräpte mamman så då blev det över massa ungar som hamnade i fosterhem. Lätt att bli fucked up då!
Givetvis kommer detta användas som den officiella ursäkten till nära och bekanta (om det nu är sant att modern blivit dräpt), men det ursäktar inte beteendet.

All lycka till målsäganden framöver, känns otroligt hemskt hur en person kan med illvilja och oförstånd förstöra både privatliv och arbetsliv för en annan.
Citera
2021-12-22, 20:55
Medlem
Citat:
Tror att pappan dräpte mamman så då blev det över massa ungar som hamnade i fosterhem. Lätt att bli fucked up då!

Skedde det mordet i Skellefteå?
Citera
2021-12-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Skedde det mordet i Skellefteå?
På Erikslid om jag inte missminner mig. Du har själv skrivit om det. https://www.flashback.org/t3341938
Citera
2021-12-22, 21:41
Medlem
Citat:
På Erikslid om jag inte missminner mig. Du har själv skrivit om det. https://www.flashback.org/t3341938

Det var just det mord jag misstänkte att det kunde röra sig om. Där ser man.
Citera
2021-12-23, 00:12
Medlem
Är det generellt så här låga straff för den här typen av brott?

Kan tycka att det ska vara psykiatrisk vård inblandad i denna dom.....

Ingen som sitter på förundersökningen?
Citera
2021-12-23, 00:38
Avstängd
Jaha, annan tråd avhandlade svensk brud som förföljer afghan, här gäller det en arabbrud som förföljer svenskt par, någon slags "integration" mellan grupper? full sjå verkar hon ha haft iaf, 2000 sms under mindre än ett år till denne kille, och sedan höra av sig till massa andra under falska förespeglingar, fullspäckad fritid..
Citera
2021-12-23, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Jaha, annan tråd avhandlade svensk brud som förföljer afghan, här gäller det en arabbrud som förföljer svenskt par, någon slags "integration" mellan grupper? full sjå verkar hon ha haft iaf, 2000 sms under mindre än ett år till denne kille, och sedan höra av sig till massa andra under falska förespeglingar, fullspäckad fritid..

Det behöver nog inte röra sig om fritid i alla fallen. Kan ha gjorts mitt under brinnande arbetstid. Vad vet man om en sådan där?
Citera
2021-12-23, 08:31
Medlem
duettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Sabrin Al Badri, född 1993, från Skellefteå, döms till skyddstillsyn för olaga förföljelse, förtal och föregivande av allmän ställning

Dom
https://docdro.id/RAAQTMO

Läste precis igenom domen. Sabrin är otvetydigt en totalt galen person. Undrar vad Northvolt tycker om henne idag då domen är offentlig?
Citera
2021-12-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duetten
Läste precis igenom domen. Sabrin är otvetydigt en totalt galen person. Undrar vad Northvolt tycker om henne idag då domen är offentlig?
Det vore inte mer än rätt att arbetsgivaren får reda på detta så som målsägande blivit behandlad, denna person har ju avsiktligen begränsat karriären för målsägande genom samtal till arbetsgivare och genom att avsiktligen fått målsägande att dra tillbaks sin ansökan till vidareutbildning.

Jag tvivlar på att arbetsgivaren blir informerad om detta på officiell väg, men den inofficiella vägen går väl å andra sidan att lösa genom någon vänlig själ.
Citera
2021-12-23, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellsworth

Mycket låga straff. Samma med *lm* *ndersson som trakasserade M*ximilli*n Murr*y.
* = A
Citera
2021-12-23, 15:23
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ran-missbruket
Är detta systern?
Citera
2021-12-23, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellsworth

Jag försökte få ut fupen. Fick till svar att för att få den digitalt krävs utgivningsbevis. Annars skickas den per post mot en kostnad på 980 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in