Citat:
Ursprungligen postat av
sb1231
Hon har ju kvar ”J❤️” på sin profil. Hon kan väl inte va så korkad att va kvar???? Hon får ju oxå ett dåligt rykte om hon stannar.
Sen har han alltid haft ett sliskigt utseende så jag är egentligen inte sååå förvånad över att han gjorde detta. De enda han kmr ha kvar som jobb är ju tatuerare då han har eget företag eller va de kallas (min hjärna har stannat glömt ordet) men tror inte någon kommer vilja bli gaddad av han
Finns uppenbarligen en rädsla för den här snubben och jag tror helt ärligt att många av hans sk vänner inte hade den minsta tanken att han kunde göra något sådant. Vänta tills den värsta chocken lagt sig s kommer nog en hel del börja droppa av från hans krets.
Självklart kommer hon att bli ifrågasatt om hon stannar kvar, men sen ska man också ha i åtanken att det är inte så enkelt att lämna. Är man påläst och har erfarenhet av sådana här fall så kan man snabbt dra slutsatsen att hon sitter i en knivig sits.
Han verkar ha ett slags övertag och tar till sina medel för att få igenom sin vilja , vilket säkerligen gör att det är en sån stor tystnad om det här.
Men det kommer snart att vara ute mer i medier och tyvärr så kommer hans karriär både inom tv och hans egna uppbyggda studio att rasera.
Ingen vill ha med i folkmun- ett äckel - att göra, så är det bara och ingen vill associeras med en sådan för att själv få ett sunkigt rykte