Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-07, 20:39
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Precis.

”Buhu hans snopp var så hård! Säg inget till min kille!” NÄR ska kvinnor ta ansvar för sig själva?

Han döms alltså inte för våldtäkt utan oaktsam våldtäkt,
Jag tror inte att locon tyckte att han våldtog
Senast redigerad av Joneskuusi 2022-02-07 kl. 21:10.
Citera
2022-02-07, 20:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Sopan Blattelito är skadeglad... 2 lika stora sopor.

(Lånad länk från Blattelito tråden)

https://streamable.com/xjtnut
Det var ord och inga visor från kvinnomördaren Abdalla.
Citera
2022-02-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Som jag har sagt tidigare, jag tror inte för en sekund att han våldtog den här bruden. Det är mer troligt att det är något psyko brud som ångrat sig i efterhand för att han dissat henne efter dom har knullat. Bruden visste att han var en kändis och hon följde frivilligt med honom in på toalette. Hon frivilligt att hångla med honom. Efter en tids hånglande började han klä av henne och röra vid hennes könsorgan, utan att hon sade ifrån eller på något annat sätt protesterade. Sedan sög hon av honom, utan att säga ifrån eller på något annat sätt protestera.

Läs domen här: https://samnytt.se/wp-content/upload...22-02-03-1.pdf

Jag tror du ska läsa på lite om vad han faktiskt blev dömd för. Jag vet att det finns killar/män som har svårt att tolka sexuella situationer. Som dessutom under inverkan av alkohol/droger missbedömmer, "glömmer" att kolla, checka av, känna in detta med samtycke, eller inte är kapabla att riktigt förstå. Josef och du kanske har något gemensamt där. Och ja jag har läst domen. Något jag reagerade på var hans trovärdighet. Att Josef fick se en bild på BO under förhör men minns henne inte. För att sedan minnas på detaljnivå vad hon har gjort

Om det mot förmodan dessutom är som du menar måste bruden in på scenskolan. Hon lurar skjortan av både sin familj, närmaste vänner, arbetskamrater sjukvården med tramset om otrygghet, panikångestattaker, personlighetsförändring mm. En Oscar till henne......
Citera
2022-02-07, 21:20
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Förstår inte poängen varför du hatar invandrare så mycket när du själv är en invandrare. Du skriver ju som en "ortengrabb" 😂

Eller så är du antagligen en oskuld incel som inte ens få ligg och skylla allt på invandrare.

Jag är en oskuld incel, helt korrekt! De är invandrarnas fel att jag inte får ligga med min sambo!
Senast redigerad av JuicyBrah 2022-02-07 kl. 21:24.
Citera
2022-02-07, 22:19
Medlem
Jaha, då antar jag att blattens tatuerings karriär är över. Vem kommer att gå dit nu? Ingen..

Segt.
Citera
2022-02-08, 00:44
Medlem
Varför finns det inge influencer som tagit upp detta? Håller alla käften för att dem är rädda? Dem brukar vara väldigt snabba på att hänga ut varandra vanligtvis
Citera
2022-02-08, 00:58
Moderator
OYs avatar
En påminnelse om regel 1.12.

(...)" Det är förbjudet att posta uppenbart känsliga uppgifter om att någon utsatts för ett allvarligt brott, om spridningen var ägnad att medföra kännbar skada för den drabbade. Med allvarligt brott avses främst sexualbrott och i vissa fall våldsbrott, men däremot inte egendomsbrott eller motsvarande. " (...)

/Mod
Citera
2022-02-08, 01:03
Medlem
jävligt sjukt, trodde inte det skulle bli en dom.. hade en vän som var bartender den kvällen och kände hennes umgänge och att hon försökte få hans uppmärksamhet efter toa besöket med. Hoppas han överklagar.
Citera
2022-02-08, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Han döms alltså inte för våldtäkt utan oaktsam våldtäkt,
Jag tror inte att locon tyckte att han våldtog
Hur går en aktsam våldtäkt till?
Citera
2022-02-08, 07:53
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Hur går en aktsam våldtäkt till?

Fråga dem som stiftat samtyckeslagen
Citera
2022-02-08, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Varför finns det inge influencer som tagit upp detta? Håller alla käften för att dem är rädda? Dem brukar vara väldigt snabba på att hänga ut varandra vanligtvis

Det är nog för att en hel del som har haft med han att göra och är antingen bekanta eller vänner som gör att alla kniper käft. Rädsla eller chockade eftersom de säkerligen har glorifierat snubben och nu har allt raserat.
Senast redigerad av VilaVila 2022-02-08 kl. 08:53. Anledning: felskrivning
Citera
2022-02-08, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dropoppy
jävligt sjukt, trodde inte det skulle bli en dom.. hade en vän som var bartender den kvällen och kände hennes umgänge och att hon försökte få hans uppmärksamhet efter toa besöket med. Hoppas han överklagar.

Räcker med en kvinnas berättelse om nåt beteende hon inte gillat för att få en fällande dom i dagens fitt rättsväsende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in