Citat:
Ursprungligen postat av
Zvazi
Som jag har sagt tidigare, jag tror inte för en sekund att han våldtog den här bruden. Det är mer troligt att det är något psyko brud som ångrat sig i efterhand för att han dissat henne efter dom har knullat. Bruden visste att han var en kändis och hon följde frivilligt med honom in på toalette. Hon frivilligt att hångla med honom. Efter en tids hånglande började han klä av henne och röra vid hennes könsorgan, utan att hon sade ifrån eller på något annat sätt protesterade. Sedan sög hon av honom, utan att säga ifrån eller på något annat sätt protestera.
Läs domen här:
https://samnytt.se/wp-content/upload...22-02-03-1.pdf
Jag tror du ska läsa på lite om vad han faktiskt blev dömd för. Jag vet att det finns killar/män som har svårt att tolka sexuella situationer. Som dessutom under inverkan av alkohol/droger missbedömmer, "glömmer" att kolla, checka av, känna in detta med samtycke, eller inte är kapabla att riktigt förstå. Josef och du kanske har något gemensamt där. Och ja jag har läst domen. Något jag reagerade på var hans trovärdighet. Att Josef fick se en bild på BO under förhör men minns henne inte. För att sedan minnas på detaljnivå vad hon har gjort
Om det mot förmodan dessutom är som du menar måste bruden in på scenskolan. Hon lurar skjortan av både sin familj, närmaste vänner, arbetskamrater sjukvården med tramset om otrygghet, panikångestattaker, personlighetsförändring mm. En Oscar till henne......