Citat:
Ursprungligen postat av
Kent62
Du ska nog länka statistiken och inte bara slänga dig med siffror.
Klart det finns. Precis som det finns fall där personer ljuger om sin stulna cykel. Är inte någon som påtalar att personen kanske ljuger när det kommer till cykelstölder. Varför har du ett behov av att påtala det här?
Hur får du det jag skrev till det?
Men sluta nu, vi vet att du önskar att du var med men det var du inte. Bara för att han tror att det var okej så gör det inte honom oskyldig. Det gör honom till en fucked up person. Sluta försvara loosern.
Tänker tyvärr inte göra allt jobb åt dig din lata jäkel. Antingen googlar du o läser själv, eller så skiter du it ifall du är rädd att du har fel/är för dum för att googla. Bryr mig inte vilket. Sedan kan man argumentera att om du nu ska säga motsatsen så är det lika mycket väl din uppgift att källhänvisa dina naiva uttalanden. Sitt ner i båten o förstå att inte alla människor, män som kvinnor, har bra intentions.
Sedan, då jag ser att du leker white knight i denna tråd, så vet jag inte tillräckligt om det specifika fallet o denna josef. Så där kan jag inte uttala mig. Men, att säga att en stor del av alla anklagelser inte är falska är naivt som satan. Läs på innan du uttalar dig om din naiva världsbild.