Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-31, 01:48
Medlem
Finns inte en chans han är skyldig !!!! Och väntar tills sanningen kommer fram..... loco skulle aldrig sätta sitt namn eller ens få för sig att göra så mot em tjej !!!!! Så sitt still i båten innan ni ens vet något !!!!! Så less på folk som gapar innan fakta finns !!!! Hoppas han kommer ut jävligt snart och är start klar !!!!!
Citera
2021-12-31, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardburgers
Inte sant, räcker med indicier på att samlag ägt rum och att en part säger sig inte varit med på akten, så brukar det vara nog för att hålla misstänkt medan vittnen förhörs och utredning pågår.

Nja, rätta mig om jag har fel, troligen är han bara anhållen, vilket dom kan hålla dig i arresten i 72h. Men efter 72h måste åklagaren lägga fram ny bevisning vid en häktningsförhandling som stänker brottsmisstankarna för att kunna hålla honom fortsatt häktad. Och om sån bevisning finns så är det ju högst sannolikt att han kommer vara fortsatt häktad eftersom risken att han försöker röja undan bevis genom att påverka målsägande är överhängande!
Citera
2021-12-31, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Denna stjärna fick alltså spendera julen i häktet.
Fast hans folk kanske inte firar jul?
Du kanske missat hans stora kors som går från hakan till bröstet?

Nååjjaaa. Oavsett om.det var en våldtäkt eller inte, så har han ju alltså han varit otrogen mot bellis... som i sin tur verkar stötta han 😂
Citera
2021-12-31, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Nja, rätta mig om jag har fel, troligen är han bara anhållen, vilket dom kan hålla dig i arresten i 72h. Men efter 72h måste åklagaren lägga fram ny bevisning vid en häktningsförhandling som stänker brottsmisstankarna för att kunna hålla honom fortsatt häktad. Och om sån bevisning finns så är det ju högst sannolikt att han kommer vara fortsatt häktad eftersom risken att han försöker röja undan bevis genom att påverka målsägande är överhängande!

Nu är det väl konstaterat genom häktesbeslut i tråden att han är häktad? Sannolikt har åklagaren samma bevisning som vid anhållandet plus något förhör med loco vid häktningsförhandlingen. Kan åklagare visa att ett samlag skett är det standardprocedur att hen blir häktad medan förundersökning pågår, för som du säger, inte påverka målsäganden eller vittnet. Ytterligare skäl är för att personer behöver höras mot de uppgifter Loco lämnat i förhör när han anhölls, men det borde polisen hunnit med vi det här laget eftersom han anhölls för 3 veckor sedan??
Citera
2021-12-31, 02:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brakamobrama
Supervanligt att partners och familj beter sig så. Ofta svårt att ta in att en nära person begått en sådan handling.

Hur vet du att tatueraren och influencern begått " en sådan handling"?

Hur tror du att partners och familj beter sig när det gäller det motsatta?

Man kan dessutom fråga sig HUR partners och familj ska bete sig när anhöriga blir anklagade för allt möjligt som våldtäkt tex för att de ska agera rätt i dina ögon?
Citera
2021-12-31, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elektra777
Finns inte en chans han är skyldig !!!! Och väntar tills sanningen kommer fram..... loco skulle aldrig sätta sitt namn eller ens få för sig att göra så mot em tjej !!!!! Så sitt still i båten innan ni ens vet något !!!!! Så less på folk som gapar innan fakta finns !!!! Hoppas han kommer ut jävligt snart och är start klar !!!!!

Var det inte något liknande dom sa om Hagamannen först också?
Citera
2021-12-31, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardburgers
Nu är det väl konstaterat genom häktesbeslut i tråden att han är häktad? Sannolikt har åklagaren samma bevisning som vid anhållandet plus något förhör med loco vid häktningsförhandlingen. Kan åklagare visa att ett samlag skett är det standardprocedur att hen blir häktad medan förundersökning pågår, för som du säger, inte påverka målsäganden eller vittnet. Ytterligare skäl är för att personer behöver höras mot de uppgifter Loco lämnat i förhör när han anhölls, men det borde polisen hunnit med vi det här laget eftersom han anhölls för 3 veckor sedan??

Inte så inläst på fallet. Men om en häktningsframställan har gjorts och han fortfarande sitter bakom lås och bom så finns det ju förmodligen något som åklagaren har att gå på mer än bara själva anmälan tror jag iaf. Eftersom det är en ganska stor inskränkning på den personliga integriteten att hålla någon häktad när rörelse friheten är grundlagsskyddad.

Sen så är väl inte vårt svenska rättsväsende speciellt kända för att vara några som jobbar i raketfart. Speciellt inte nu när det varit/är storhelger.
Citera
2021-12-31, 02:13
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Något säger mig att du aldrig läst "våldtäktslagen" för du har ingen aning.

Något säger mig att du drivs av en illa dold feministisk agenda i såna här debatter. Erkänn nu att du har ingen aning om influencern och tatueraren är skyldig till våldtäkt eller ej.

Citat:
Undra om någon kvinna överhuvudtaget räknas som ett "riktigt våldtäktsoffer" enligt såna som dig.

Undrar om någon kvinna överhuvudtaget kan ljuga om våldtäkt enligt såna som dig?

Citat:
Vissa män lyckas hitta förmildrande omständigheter för förövarna och skuldbeläggande faktorer för offret i alla våldtäktsfall.

Men nu vet inte vi om någon överhuvudtaget blivit våldtagen av taueraren och influencern?
.
Citera
2021-12-31, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
Den där jäveln har varit tveksam i moralen hela tiden, han hängde med Abbeblattelito back in the days... och han går alltid som att han bär på ett kylskåp.

Han är rätt skön och det har räddat honom från att få stryk många gr.

Riktigt tveksam till den killen, har alltid haft en svår känsla för honom och fått lite hustrumisshandlar feelings. Sen om jag inte minns helt fel så var det väl inte värst länge sedan (ish 1 år sedan) influensern Nathalie Danielsson aka Nattid gick ut och påstod att loco skulle ha drogat henne med tallar vid en session.
Citera
2021-12-31, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Josef Loco, Blattelito och Andreas Startklar känns som en fantastisk trio. Samtliga har varit misstänkta för våldtäkt. Dom har iofs alla umgåtts tidigare... 'The 3 rapists'.

Undrar hur det kommer gå efter detta. Var inte Josef misstänkt för våldtäkt tidigare?

Vet ej om misstänkt för våltäkt men är för mig tidigare ”känd” för att vara tillsammans med småtjejer och vara allmänt vidrig mot dom så hade inte varit förvånad
Citera
2021-12-31, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
MeToo-fame, tycka synd om, skadestånd och/eller försäkringspengar och så lite fundraising på det.

Lmao, vilken kvinna har blivit känd eller fått extremt mycket skadestånd efter metoo? Om något så fick många extremt mycket sämre rykte hos allmänheten samt eve även behövt betala skadestånd för förtal.
Loco är ganska populär i influencerkretsar. Personligen tror jag ingen skulle vilja riskera eve backlash efter en anmälan om inget har hänt då jag tror många skulle ta Locos sida
Citera
2021-12-31, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Lmao, vilken kvinna har blivit känd eller fått extremt mycket skadestånd efter metoo? Om något så fick många extremt mycket sämre rykte hos allmänheten samt eve även behövt betala skadestånd för förtal.
Loco är ganska populär i influencerkretsar. Personligen tror jag ingen skulle vilja riskera eve backlash efter en anmälan om inget har hänt då jag tror många skulle ta Locos sida

Hon som hängde ut Don V fick väl på 1 vecka över 30k följare på Instagram och 15000 hjärtan i kommentarerna? Cissi Wallin försökte väl när det var hajpat dra igång en insamling åt tjejen?

Visste förövrigt inte vem Bella Davis var innan hon anklagade Joel Kinnenman, så visst får de någon form av "kändisskap".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in