Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-12, 15:58
  #721
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Nej vilket bevisar att det endast är liberala ordlekar som svennebanan sväljer med hull hår. I den tid vi lever duger alltså inte ens våldtäkt…

Som någon tidigare skrev. Det kanske är hon som våldtagit honom?
Det är inte "liberala ordlekar". Oaktsam våldtäkt är ett juridiskt begrepp. Andra grova brott i brottsbalken har en oaktsamhetsreglering men det saknades tidigare för våldtäkt. Därför har lagstiftningen utökats.
Citera
2022-01-12, 16:01
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Det är inte "liberala ordlekar". Oaktsam våldtäkt är ett juridiskt begrepp. Andra grova brott i brottsbalken har en oaktsamhetsreglering men det saknades tidigare för våldtäkt. Därför har lagstiftningen utökats.
Precis. Juristerna är verkligen livsfarliga för rättssamhället. De borde gå 5 år etik/moral efter sin utbildning. Kanske 3 år sunt förnuft också, då de inget har. Nästan ALDRIG skådat en rimlig dom…
Citera
2022-01-12, 16:32
  #723
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Precis. Juristerna är verkligen livsfarliga för rättssamhället. De borde gå 5 år etik/moral efter sin utbildning. Kanske 3 år sunt förnuft också, då de inget har. Nästan ALDRIG skådat en rimlig dom…
Det är snarare rättshaverister som du som är farliga för rättssamhället. Faktum kvarstår att en ung tjej har fått vaginala skador och skador i gommen.
Citera
2022-01-12, 16:36
  #724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Det är snarare rättshaverister som du som är farliga för rättssamhället. Faktum kvarstår att en ung tjej har fått vaginala skador och skador i gommen.

Jag hade sex en gång med ett stort sår på benet. Jag kanske borde anmäla den kvinnan för våldtäkt? Dessa skador finns fortfarande dokumenterade.

Nej då de flesta vet att det svenska rättssystemet är TOTALhavererat. Jag hoppas du inte är en av de skyldiga, men det gissar jag att du är då du förmodligen är ”LIBERAL”.
Citera
2022-01-12, 17:10
  #725
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Jag hade sex en gång med ett stort sår på benet. Jag kanske borde anmäla den kvinnan för våldtäkt? Dessa skador finns fortfarande dokumenterade.

Nej då de flesta vet att det svenska rättssystemet är TOTALhavererat. Jag hoppas du inte är en av de skyldiga, men det gissar jag att du är då du förmodligen är ”LIBERAL”.
Hade du haft skador i röven hade det nog låtit annorlunda. Sluta nu spamma tråden.
__________________
Senast redigerad av Kent62 2022-01-12 kl. 17:14.
Citera
2022-01-12, 18:01
  #726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Hade du haft skador i röven hade det nog låtit annorlunda. Sluta nu spamma tråden.
Jag hade rätt alltså. Så bara de som dömer blattegangstern på förhand får posta? Så opartisk var du juridikskojare. Vilken j-a skitutbildning.
Citera
2022-01-12, 18:38
  #727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Eller så undviker man bara att våldsknulla fulla, okända 18-åringar inne på krogtoaletter?
Eller så undviker man att bjuda med en 30+ främling man i toaletten där man ska dra av sina tonfisk trosor för att kissa?
Citera
2022-01-12, 18:38
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Inte att bli våldtagen i alla fall
Meningen var att skapa ett barn men eftersom hon inte blev gravid anmälde hon honom för våldtäkt.
Citera
2022-01-12, 18:40
  #729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Enligt hans historia.


Säg mig, vad baserar du din övertygelse på att han är oskyldig? endast på FUPen, känner du till snubben eller är du en trogen anhängare sedan ex on the beach-tiden

Nej. Inte enligt hans historia. Enligt hennes historia kysste hon honom ovh det var jätte coolt. Däremot frågade hon inte om samtycke.

"Endast på fupen"
Du vet att åklagaren presenterar sin sakframställan utifrån fuppen? Och att domstolen dömer utifrån samma material.
Så, ja. Utifrån fupen baserar jag att likväl hon våldtog honom 😂
__________________
Senast redigerad av minay 2022-01-12 kl. 18:48.
Citera
2022-01-12, 18:47
  #730
Medlem
Vad är det för fel på Josefs tjej som verkar stanna kvar trots allt,, Han har ju trots allt varit otrogen även om han inte skulle bli dömd.
Citera
2022-01-12, 18:48
  #731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Vad är det för fel på Josefs tjej som verkar stanna kvar trots allt,, Han har jue trots allt varit otrogen även om han inte skulle bli dömd.
Efterbliven pantad bimbo som josef åsnan övertalat att hon aldrig kommer hitta snyggare större och bättre så bäst för henne att stanna kvar.
Citera
2022-01-12, 19:13
  #732
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Efterbliven pantad bimbo som josef åsnan övertalat att hon aldrig kommer hitta snyggare större och bättre så bäst för henne att stanna kvar.

Rent spekulativ tanke: Det skulle ju teoretiskt sett kunna vara så att han bara sa att han låg runt mycket för att det lät bättre än att han var otrogen mot sin tjej. Som det står i FUPen nu framstår det ju som att han är singel, även om han de facto inte är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in