Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-01-10, 18:29
  #25
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Tack för fina recensioner, men vore intressant att veta lite mer om vad de olika kalasen gick på? Grundpris, vad var inkluderat, osv.
Citera
2022-01-10, 18:40
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Tack för fina recensioner, men vore intressant att veta lite mer om vad de olika kalasen gick på? Grundpris, vad var inkluderat, osv.
Det var dyrt för att vara tyskland priserna står på hemsidorna allt inkluderat inpriset inga tillägg
Citera
2023-05-10, 10:26
  #27
Medlem
Eskortbesök i Frankfurt

Hade ett besök på Mainhattan men besökte även 2 eskorter på min resa i Frankfurt nyligen.

Inför denna resa hade jag gjort rejält med research och slipat på mina translatekunskaper i kontakt med eskorterna. Samtliga jag varit i kontakt med har varit independent och inga eskortfirmor. Det stod mellan att boka ett outcall till hotellet och att besöka. Valet föll på besök eftersom det var billigare och smidigare.
Tanken var att besöka porrskådisen Dana Jayn. Hade kontakt med henne men hon försvann från det forum jag hade hittat henne tyvärr.

Så istället föll valet på
Sophia från Rumänien
Initial kontakt togs en vecka innan där vi kom överens om pris och tjänst. Priserna var följande:
30min100€
60min150€
Där ingick GF6, Kyssar, 69, massage, deepthroath, OWO, Sug på bollarna
Extra
Anal 50€
CIM 50€
CIF 50€

Vi bestämde om 1,5 timma och anal.

Eftersom det var soligt väder tog jag en promenad till adressen hon hade skickat. Ställde mig givetvis och glodde på en fel dörr och när jag var framme skickade hon vart jag skulle gå in. Lyckas alltid komma för tidigt så får man stå och se ut som ett fån när man väntar.

Stället var ett hotell utan reception. 2 trappor upp och när jag knackade på öppnade hon. Jag verkligen häpnade över hur snygg hon var, ca 175 lång, smal kroppsfigur och mycket sött ansikte. Vi bytte ett par ord, tyvärr pratade hon ingen engelska och min tyska är nästintill obefintlig. Tog en dusch innan och när jag kom ut så började vi med kyssar och smek. Silkeslen hud, fräsch andedräkt och fina kyssar. Hon gick sedan ned på knä och började suga av mig. Jävlar vad grym hon var. Efter det la vi oss på sängen och hon fortsatte, hon tog så mycket hon kunde av min kuk i min mun och jag fick trycka ner hennes huvud. Kändes helt fantastiskt.

Vi gick sedan över till 69an och hennes fitta var rejält våt och hon smakade oerhört gott. Drog sedan upp henne på alla 4 och började ge henne ett rimjob samtidigt som jag smekte hennes bröst och klitoris. Om hon fejkade sina stön så gjorde hon det oerhört bra! Gick sedan över till rida mig, även det var grymt bra. Avslutade sedan i doggystyle och la satsen på hennes bröst!

Efter en cigg och en konversation som stapplade sig fram så var det dags för omgång två. Så fort hon satte sina läppar omkring min lem så kom jag återigen igång.
Nu var det dags för extra tjänsten. Hon börjar lite försiktigt med att trycka in den i sin stjärt och efter att ha mjukat upp henne lite sätter hon fart. Sedan skeden där hon klämmer min penis med sin ringmuskel, aldrig varit med om något likande! Kommer på henne återigen samtidigt som hon suger mina bollar.

Sammanfattning
300€ för 1,5 h inkl anal. Detta var så jäkla välinvesterade pengar. Hade garanterat kunnat betala det dubbla!
5av5 i betyg!

Återkommer med den andra träffen.
__________________
Senast redigerad av kidneypunch 2023-05-10 kl. 10:52.
Citera
2023-05-10, 10:35
  #28
Medlem
Wow nice! Har också bra erfarenheter av rumänskor!
Citera
2023-05-10, 10:53
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hookerlover69
Wow nice! Har också bra erfarenheter av rumänskor!

Andra gången jag träffade en rumänska, första gången var absolut ingen succé i ett laufhaus. Har lärt mig att independents ger den bästa servicen och med lite research så kan man hitta grymt bra!
Citera
2023-05-10, 12:55
  #30
Medlem
Träff nummer två!
Denna dag hade jag inte planerat ett besök, men efter frukost så kände jag att man måste ju passa på när man väl är i Frankfurt. Så tog en koll på Kaufmich och Ladies, har en del på min bucketlist av glädjeflickor jag inte har avverkat ännu. Varav det ena är en negress och det andra är en fulltatuerad silikonbimbo. Började med att hitta det sistnämnda först. Kontakt tog men efter en timma hade jag ännu inte fått något svar. Därför hittade jag en redigt snygg negress med bra omdöme.

Sole
Tog kontakt med Sole från Brasilien via whatsapp där hon även skickade en selfiesnap på hur hon såg ut. Detta var vid klockan 11 och hon hade en tid vid 13. Bokade upp 1 timma direkt.
Priserna var som följande
200€ för 60 min
150€ för 45 min
100€ för 30 min

I detta ingick: sex, kyssar, massage, 69 och prostatamassage
Valde 1 timma. Som vanligt kom jag dit lite för tidigt. När hon skickade att jag var välkommen släppte hon in mig med porttelefon. Gick upp en trappa och i dörren stod hon. Wow tänkte jag när jag såg henne. Det här kan bli bra. 170 lång, tight kropp med perfekta kurvor, fasta välgjorda silikonbröst och en fantastiskt stjärt.
Hon bjöd in mig i lägenheten. Lägenheten var en bordell med flera rum och kameraövervakning. Man såg inga andra tjejer men man hörde dem desto mer. In på hennes rum och göra klart med betalningen. Sen fick jag munskölj och blev ombedd att gå och duscha. Knackade på dörren och blev hämtad av Sole och in på hennes rum. Började kyssas passionerat med tunga och smekningar, la mig på sängen och på med kondom och så började hon suga. Faktiskt rätt bra avsugning trots att jag hade kondom. Sedan blev det 69an, redigt skönt och trevligt! Därefter fick hon börja rida, hennes teknik imponerande oerhört! Säkerligen sambahöfterna som kolrika användning där. Sen på i doggystyle vilket jag kom rätt fort i.

Efter det låg vi och snackade, berättade att hon jobbade växelvis i Frankfurt och Venedig, sen bodde hon i Madrid.
När hon återigen började smeka mig tog det inte alls lång tid innan jag fick resning. På det igen med 69an, den här gången kom jag då jag bad henne ta av kondom och runka av mig samtidigt som jag slickade henne.

Betyg var 4 av 5. Garanterat en 5a baserat på utseende, modellsnygg.
Citera
2023-05-11, 08:29
  #31
Medlem
BlueSwedes avatar
Sammanfogade flera trådar i samma ämne. Sök gärna på forumet INNAN ni startar nya trådar!
Mod
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback