Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-08, 16:51
  #1
Medlem
klybans avatar
https://www.imdb.com/title/tt5834426/?ref_=fn_al_tt_1
En del rätt kända skådisar oavsett om vad man tycker om dom, ser även ut som scifi också och varför dom inte klassar den som sådan också på IMDB ser ut som en gåta.

Titta trailer såg både lite roligt ut och lättsamt, men även en massa annat roligt såg det ut som.
Vet nån nått om denna serie?
Citera
2022-01-08, 17:17
  #2
Medlem
franges avatar
Nä, det där såg ut att vara riktigt billig dynga som får Armageddon att se bra ut. Och givetvis har de i äkta woke-andra tryckt in kvinnor, negrer och annat löske i varannan roll som gör det hela ännu sämre.
Citera
2022-01-08, 18:07
  #3
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det tog ett tag innan jag kunde placera Samwell Tarly...

Tyvärr så är Halle Berry fortfarande alldeles för synonym med hennes oscarstal, det ska vara mycket tilll innan jag ger mig i kast och försöker se den även om den i övrigt såg intressant ut.
Citera
2022-01-08, 19:04
  #4
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaroshenko
Det är väl en FILM?
OMG, du har 100% rätt.
Ber om ursäkt för adresserat det fel.
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det tog ett tag innan jag kunde placera Samwell Tarly...

Tyvärr så är Halle Berry fortfarande alldeles för synonym med hennes oscarstal, det ska vara mycket tilll innan jag ger mig i kast och försöker se den även om den i övrigt såg intressant ut.
Jag tycker hon har blandade roller, en del mot kassa, andra rätt bra.

Denna vet jag inte alls hur hon är.
Citera
2022-01-08, 19:34
  #5
Medlem
XtraXs avatar
Jäkla alien mask och grejer. Hade varit bättre om bara månen föll ner på jorden och allt förstördes.
Citera
2022-01-08, 20:41
  #6
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Jäkla alien mask och grejer. Hade varit bättre om bara månen föll ner på jorden och allt förstördes.
Men trailern redan säger du har rätt, eller ja, delvis som det ser ut som
Citera
2022-01-08, 21:31
  #7
Medlem
Neksnors avatar
Tv-serier och tv-program --> Film
/Moderator
Citera
2022-04-02, 03:03
  #8
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Jösses. Det här var de sämsta 20 minuter jag sett. Stängde av.

Mumienfilmerna var bra i jämförelse. Och de är skräp.
Citera
2022-04-03, 15:17
  #9
Medlem
carminaburanas avatar
Jag tyckte det var en relativt underhållande söndagsbakisfilm, i stil med emmerichs andra katastrofrullar, om än mer "out there"
Citera
2022-04-04, 01:55
  #10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag tyckte det var en relativt underhållande söndagsbakisfilm, i stil med emmerichs andra katastrofrullar, om än mer "out there"
Jo, så kan man beskriva det, en för stunden underhållande film som inte går till historien för vara riktigt bra eller nära.
5,2 på IMBD berättar att den är medioker också, men för stunden och om man inte har nått annat och göra, så är den okey men knappt.

Jorden hade en annorlunda måne, det måste man tillåta sig att säga
Citera
2022-11-26, 09:48
  #11
Medlem
Lucianuss avatar
Två ord: Spara ström!
Citera
2022-12-02, 23:25
  #12
Medlem
Skön rulle. Lätt att hänga med i. Rak. Inga konstiga hopp i tiden med flash-forwards som man tror är flashbacks och annan dynga. Inget predikande eller pretto. Mäktiga katastrofscener. Det här var raka vägen tillbaka till 90-talet, när den här typen av bio-underhållning regerade. Har saknat såna här filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in