Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-19, 22:43
  #97
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bahr
Ju mer försvenskade de är desto större sannolikhet de blandar med svenskar och som du säger ”blandar ut genpoolen”.

Hanif har barn med svensk kvinna. De flesta ”bönrullare” har inte barn med svenska kvinnor.

Ja, i swebbtv brukade det vara med en libanesisk kristen kvinna som var väldigt anti-islam. Hon var gift med en svensk man.

Krista MÖ-folk kan hitta en sak gemensamt med svenskar = motståndet mot peddoreligionen Islam.
Citera
2024-01-19, 22:49
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, i swebbtv brukade det vara med en libanesisk kristen kvinna som var väldigt anti-islam. Hon var gift med en svensk man.

Krista MÖ-folk kan hitta en sak gemensamt med svenskar = motståndet mot peddoreligionen Islam.

Ser du positivt på försvenskning av icke-européer så är du för blandning.

Maria var minderårig när hon gifte sig, så kristendom blir då lika mycket peddoreligion.
Citera
2024-01-19, 22:51
  #99
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bahr
Ser du positivt på försvenskning av icke-européer så är du för blandning.

Det kräver en låg invandring.

Citat:
Maria var minderårig när hon gifte sig, så kristendom blir då lika mycket peddoreligion.

Vänsterargument.
Citera
2024-01-19, 22:52
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det kräver en låg invandring.

Vänsterargument.

Vi har haft och har en stor invandring. Att i ett sådant läge förespråka försvenskning är att förespråka massiv blandning.
Citera
2024-01-19, 22:53
  #101
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bahr
Vi har haft och har en stor invandring. Att i ett sådant läge förespråka försvenskning är att förespråka massiv blandning.

Du då, som tycker att vi svenska konservativa bör bilda familj med muslimer?
Citera
2024-01-19, 22:55
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du då, som tycker att vi svenska konservativa bör bilda familj med muslimer?

Hur många konservativa svenskar bildar familj med muslimer? Så gott som noll.

Du låter precis som SD-gubbarna som skryter om att deras thaifru också ogillar islam.
Citera
2024-01-19, 22:57
  #103
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bahr
Hur många konservativa svenskar bildar familj med muslimer? Så gott som noll.

Precis för svensk konservatism är totala motsatsen mot islam. Det är därför du har fler vänsterfolk som gillar islam, än högerfolk.
Citera
2024-01-19, 23:00
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Precis för svensk konservatism är totala motsatsen mot islam. Det är därför du har fler vänsterfolk som gillar islam, än högerfolk.

Vänsterfolk blandar också med försvenskade invandrare (Nooshi har barn med svensk) snarare än med religiösa muslimer.

Så du vill se massiv blandning mellan svenskar och utomeuropéer.
Citera
2024-02-15, 20:38
  #105
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Ja, och realister MÄN skall besluta om Svenska gränserna. Och kvinnorna ska besluta om mitt aktivitetstöd lol. : ) Samt vara hemma och ta hand om svenska barn. Deras egna. För det är alltid kvinnor som inte har egna barn som snackar som är gråterskor för andras barn. Det kan vara fint, men när dessa kärringar sitter på makten så skador dom Sverige genom invandring, bara för att att dom inte är en mamma.

Vilken etnicitet av kvinnor föredrar du?
Citera
2024-02-22, 20:50
  #106
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Google's AI-tjänst Gemini porträtterar svenska kvinnor som asiater och negresser.

https://pbs.twimg.com/media/GG7jZ_qW...jpg&name=large

Därför är det extra härligt att ha en vit kvinna i dessa tider.
Citera
2024-02-22, 20:55
  #107
Medlem
Ostepopss avatar
Jag håller faktiskt med, håller på och dejtar just nu för att hitta en partner att starta familj med.
Är dom medelklass vänsterkvinnor så funkar det fint, ganska mysigt om dom är lite hippie men ändå medelklass.

Sen om sanningen ska fram finns det väl inga direkt höger radikala kvinnor där ute? Och om dom finns så är det säkert lite "speciella" men kanske har fel, vad vet jag.

En utav kvinnorna jag dejtar sa första kvällen "Jag är kommunist och feminist" hon gjorde ett stort misstag direkt efteråt och det var att man såg hur hon observerade min reaktion, jag sa bara "Jaha okej, men i alla fall..." och fortsatte prata om det jag pratade om innan. Hon nämnde aldrig det igen.
Citera
2024-02-24, 21:39
  #108
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
Jag håller faktiskt med, håller på och dejtar just nu för att hitta en partner att starta familj med.
Är dom medelklass vänsterkvinnor så funkar det fint, ganska mysigt om dom är lite hippie men ändå medelklass.

Sen om sanningen ska fram finns det väl inga direkt höger radikala kvinnor där ute? Och om dom finns så är det säkert lite "speciella" men kanske har fel, vad vet jag.

En utav kvinnorna jag dejtar sa första kvällen "Jag är kommunist och feminist" hon gjorde ett stort misstag direkt efteråt och det var att man såg hur hon observerade min reaktion, jag sa bara "Jaha okej, men i alla fall..." och fortsatte prata om det jag pratade om innan. Hon nämnde aldrig det igen.

Är du en stark man kommer du att kunna driva ut kvinnans feminism och få henne att anamma dina åsikter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback