Citat:
Ursprungligen postat av
JustTheFacts
Destabilisering av samhällen är George Soros expertområde, han sponsrar bl.a NUMBLA, BLM, ANTIFA osv, i USA, men har gjort det i många andra länder när ett regeringsskifte "behövs". Jugoslavien? Det var han.
Syfte? Oftast införandet av en ny centralbank. Men nu sker det över hela världen med en "pandemi" dessutom.
Fåren måste döda vargen, så att nästa varg kan ta över?
Det jag fetade i ditt inlägg tycker jag är intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av
369Q
Eller så är det kanske så att fåren måste vakna?
Kanske så att fårens ignorans har gjort att "vissa" har kunnat begå fruktansvärda brott bortom mångas fantasi, över en mycket mycket lång tid?
Kanske är det så att sanningen är för extrem att berätta när en stor majoritet av världens människor ser upp till dessa?
Kanske fåren måste se den dolda vargens ansikte innan man släpper på dammluckorna? (COVID19 + Vaccin)
Varför sitter helt plötsligt Wallenberg i SVT och pratar ut med Holmberg?
Varför ser Carl Bildt inte lika självsäker ut längre?
Varför sker exakt allt skit i Sverige samtidigt?
Vilken "pojke" försvann i Kalix strax innan de fick haveri med IT systemet? 1(45) cm lång och (Marin)blå jacka?
Händer mer i världen än vad många tror.
Nej, Norberg teologi tycker jag är ungefär lika intressant som Q troende, ändlöst babbel som leder till felaktiga slutsatser hos dom som lyssnar.
Han drar er på en liten vagn runt runt i cirkelresonemang.
Största problemet i denna världsåskådning är att man tror att det på något vis ska komma ett nytt gott system som ska ersätta det gamla.
Jag tror det är en fälla för att få folk att störta det nuvarande systemet och ge plats åt ett utopiskt nytt system som kommer visa sig vara än värre.
Det är inte samhället som skall frälsas utan individen, det är varje människa som måste omvända sig och komma till tro på frälsaren, Jesus Kristus.