• 1
  • 2
2022-01-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrayPagan
Ok, jag läste fel där får jag erkänna. Tyckte du skrev att du ville ha exempel.

Klart som fan jag kunde ta en examen även utan gräs. Men det hindrade inte heller.

Håller inte med dig att det inte är bra. Tror faktiskt det är bättre med ett moderat (kontrollerat/balanserat) bruk av droger än absolutism. Människan behöver berusa sig någon gång ibland. Det är inte bra att vara nykter hela tiden och det är inte heller bra att ständigt vara berusad.

Jag måste erkänna en sak. Jag håller faktiskt med dig till 100%.
Citera
2022-01-26, 18:09
Medlem
h8mongers avatar
Började pga deprission och PTSD, uppehåll pga utredningar.

Skulle inte vara positiv till ifall teoretiska barn hade brukat berusningsmedel.
Men skulle hellre se att dom drack ett glas vin till maten i övertonåren än att dom hade suttit hos polarna och rökt ner sig.

Tror att det finns positiva saker med att röka i rätt mängd vid tid och rätt tid känns inte som när dom är barn.
Citera
2022-01-30, 18:20
Medlem
Har rökt (nästan) varje dag i 16 år. är 40+ Började pga depression, jobbiga drömmar och ångest. . Medicinerar med det idag. Röker kanske 7-9 gram i veckan. Är yrkesverksam med fungerande familj och barn. Människor kommer alltid ha förutfattade meningar om andras förehavande. Oavsett vad det gäller.

Fråga två; Nej. Barn och ungdommar under utvecklingen ska inte nyttja några rusmedel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in