Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-09, 19:15
Medlem
Nu räcker det , hur tänker ( känner ) vissa av er i den här förbannande tråden !!!! Att vara efterbliven ibland är mänskligt men sättet ni gör det på …. SKÄMS på er !!!!

Vi som känner och har stark kärlek till henne VET vad hon pysslat med och hon har försökt i många år att ta sig vidare men utan SVENSKA SYSTEMETS HJÄLP TROTS DROGFRIHET I MÅNADER sist i september !

Så på STÖRSTA ALLVAR , sluta mygla med uppgifter namn osv , S*imon på riktigt SKRIV UT HELA JÄVLA NAMNEN !!!!!!!!!!

Sluta spekulera , lägg alla jävla idioter i sammanhanget !

Hälsningar / MALIN STEEN
Citera
2022-03-09, 20:05
Medlem
bennes avatar
Bilden tagen av en bankomat, på väg att köpa droger av någon/några?
Citera
2022-03-09, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Bilden tagen av en bankomat, på väg att köpa droger av någon/några?

Antagligen, bara knarkare och folk som köper svarta tjänster som använder kontanter. Och jag tror inte att hon hon ut pengar för att betala polacker för att renovera köket.
Citera
2022-03-09, 21:45
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Antagligen, bara knarkare och folk som köper svarta tjänster som använder kontanter. Och jag tror inte att hon hon ut pengar för att betala polacker för att renovera köket.

Det finns en väldigt massa anledningar till varför vanliga, icke knarkande människor skulle vilja ta ut eller använda kontanter.

Man behöver inte knarka eller köpa svarta tjänster för att använda kontanter.

Det är bara vi i efterblivna Sverige som tror att det är kanonbra att bli ett kontantfritt land. Skrattretande. Fråga de i Ukraina, Ryssland eller Grekland.

Nu tror jag inte hon tar ut pengar för att hon ska ge sitt barn veckopeng direkt, men vi vet inte.

Man ska inte låsa sig vid en tanke. Även om den är nära till hands och verkar mest trolig.
Citera
2022-03-09, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av msteen85
Nu räcker det , hur tänker ( känner ) vissa av er i den här förbannande tråden !!!! Att vara efterbliven ibland är mänskligt men sättet ni gör det på …. SKÄMS på er !!!!

Vi som känner och har stark kärlek till henne VET vad hon pysslat med och hon har försökt i många år att ta sig vidare men utan SVENSKA SYSTEMETS HJÄLP TROTS DROGFRIHET I MÅNADER sist i september !

Så på STÖRSTA ALLVAR , sluta mygla med uppgifter namn osv , S*imon på riktigt SKRIV UT HELA JÄVLA NAMNEN !!!!!!!!!!

Hälsningar / MALIN STEEN

Hej Malin!

Om du är närstående så bör du för ditt egna välmåendes skull undvika flashback, tonen kan vara rå och hård, samt kombineras med troll och människor som bara vill förvirra och vilseleda, krydda detta med att alla sitter på ett känslokallt avstånd bakom ett tangentbord så kan det bli jobbigt.
Detta måste vara fruktansvärt om man står offret nära.

Men spekulationerna kan ibland för saker framåt, och det finns flera exempel i flashbacks historia där allt detta svammel har mynnat i något positivt.

Vill du driva diskussionen framåt, så kan du bidra med korrekt och sanningsenlig information själv!

Tråkig och hemsk situation, hoppas hennes närmaste kan få hem henne och få ett bokslut!
Citera
2022-03-09, 22:21
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Hej Malin!

Om du är närstående så bör du för ditt egna välmåendes skull undvika flashback, tonen kan vara rå och hård, samt kombineras med troll och människor som bara vill förvirra och vilseleda, krydda detta med att alla sitter på ett känslokallt avstånd bakom ett tangentbord så kan det bli jobbigt.
Detta måste vara fruktansvärt om man står offret nära.

Men spekulationerna kan ibland för saker framåt, och det finns flera exempel i flashbacks historia där allt detta svammel har mynnat i något positivt.

Vill du driva diskussionen framåt, så kan du bidra med korrekt och sanningsenlig information själv!

Tråkig och hemsk situation, hoppas hennes närmaste kan få hem henne och få ett bokslut!
Skriver under på detta. Har själv undvikit tråden senaste veckan då jag på riktigt blir överemotionell av att läsa vissa inlägg. Träffade själv Simon och Lollan tsm och det var efter det jag bröt kontakten med böda då jag märkte av att det skulle sluta illa. Men inte så här illa. Vilken kall värld.
Citera
2022-03-10, 00:15
Medlem
Miffotmorgans avatar
Louise ser ut som tjejtypen som dejtar negrer och araber.
Stämmer det?
Citera
2022-03-10, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffotmorgan
Louise ser ut som tjejtypen som dejtar negrer och araber.
Stämmer det?

Sjukt relevant eller hur...
Citera
2022-03-10, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msteen85

Hälsningar / MALIN STEEN

För att det är olagligt.
Citera
2022-03-10, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
Sjukt relevant eller hur...

Helt relevant. Det verkar ha lett till trubbel denna gång
Citera
2022-03-10, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Helt relevant. Det verkar ha lett till trubbel denna gång

Hur "vet" du det?
Citera
2022-03-10, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Skriver under på detta. Har själv undvikit tråden senaste veckan då jag på riktigt blir överemotionell av att läsa vissa inlägg. Träffade själv Simon och Lollan tsm och det var efter det jag bröt kontakten med böda då jag märkte av att det skulle sluta illa. Men inte så här illa. Vilken kall värld.

Beklagar.
Får jag fråga varför du kände så? Att det skulle sluta illa? På grund av deras relation eller på grund av hur de mådde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in