Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-12-26, 13:05
  #13
Medlem
Är det sant att hans svenska föräldrar dog i Tsunamin i Thailand? Har för mig han nämnde det i nån video.

Han är alltså adopterad, men han kan ändå prata vietnamesiska?
Citera
2023-07-08, 04:36
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Är det sant att hans svenska föräldrar dog i Tsunamin i Thailand? Har för mig han nämnde det i nån video.

Han är alltså adopterad, men han kan ändå prata vietnamesiska?
Ja, det stämmer, även hans flickvän. Grabben fick ärva runt fem miljoner kronor som han spelade bort. Nu sitter han och spelar för låtsaspengar på twitch och inbillar sinnesslöa att han går med vinst när han spelar 12 timmar om dygnet. Riktig bedragare är vad han är.
Citera
2023-07-08, 16:17
  #15
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Är det sant att hans svenska föräldrar dog i Tsunamin i Thailand? Har för mig han nämnde det i nån video.

Han är alltså adopterad, men han kan ändå prata vietnamesiska?

Hans biologiska föräldrar från Vietnam dog i tsunamin när han var 5 år för de var i Thailand just då. Tror han var över 10 år när han kom till sin nya familj i Sverige.
Citera
2023-07-10, 03:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Hans biologiska föräldrar från Vietnam dog i tsunamin när han var 5 år för de var i Thailand just då. Tror han var över 10 år när han kom till sin nya familj i Sverige.
Nej hans biologiska föräldrar lever. Det var hans adoptivföräldrar som strök med i tsunamin. Han påstod att hans mamma blåste honom på en halv mille men alla vet att han spelade bort pengar och skyllde på henne. Hans pappa har han ingen kontakt med längre.
Citera
2023-12-29, 15:58
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swabulu
Nej hans biologiska föräldrar lever. Det var hans adoptivföräldrar som strök med i tsunamin. Han påstod att hans mamma blåste honom på en halv mille men alla vet att han spelade bort pengar och skyllde på henne. Hans pappa har han ingen kontakt med längre.

Han ärvde 5 miljoner när dom dog i tsunamin, han spelade och festade bort 4.5 mille.

Han byggde ett hus för 500k i vietnam som hans biologiska mor stal då hon stod på papperna, då man ej får stå som ägare om man ej är medborgare vilket han ej är.

Att han festa o spela bort 4.5 mille är väl inte så konstigt när du e 15 och dina föräldrar och flickvän dör i en naturkatastrof…. Man lär inte må bra efter det och vill dränka sin sorg.
Citera
2024-04-16, 16:34
  #18
Medlem
Ändå över 800k vinst förra året i sitt bolag, är det twitch han tjänar på? Hans youtube har väldigt låga views nämligen.

Har för mig han jobbade med snickeri förut? Glad det går bra för honom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback