2024-12-05, 06:19
Medlem
Vet ej jag somnar tvär lätt på skiten knappt rört de mer än en månad. Redan uppe i gram doser. Bra dos enligt de andra.

Käkar dock stess för slippa Ågren vilket lär både hämma rus / hjälpa sömnen gravt. Ska ändå lägga ner båda dom två nu, plus trappa ner om inte ur h
Laro för flytta från Sverige. Vilket jävla land, helt förstört.
Börjar få ångest att man 30-35 inte gjort ett skit vettigt av någonting.
Citera
2024-12-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Hehe , säljer de tjacket för 50kr grammet och har lyckats få folk som köper detta utbankade skit att tro att det är normalt att få tjack man inte blir påtänd av?

Såvitt jag vet var standardpris för enstaka gram kanske 200 kr per gram flr 10 -12 år sen. När maj köpte irl alltså
8-900kr för en femma

Men det var riktigt tjack , eller iaf standard

De som säljer gram för 50 kr grammet på dari web säljer koffein pulver eller supermix bankat med 3-4% amfetamin på sin höjd

Betalade ibland uppåt 300kr/G några gånger men då var det riktigt bra. Av en svensk gubbe som bodde långt in i skogen.

Jag förstår inte varför någon inte vill sälja en riktigt bra produkt. Jag är nog inte ensam med att hellre betala mycket mer än 50kr/g om det är som det ska vara.

Utrikes går det fortfarande få tag på bra tjack, men då är det en extra risk med tullen.

Är mycket av allt skit vi har nu tillverkat av amatörer inrikes? Importerar amfetaminolja och leker Walter White.
Senast redigerad av notreg89 2024-12-05 kl. 13:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in