2022-02-27, 02:56
Medlem
cerns avatar
Spyr på musikartister som ska dela ett långa och "djupa" Peace-inlägg och vill skapa någon slags jättereaktion: Kolla och lyssna på mig nu för jag är en stjärna liksom här kommer jag och mina åsikter är viktigast av alla. Usch verkligen.

Sen är alla insamlingar till Ukraina scam men det vet ju de flesta om.
Citera
2022-02-27, 02:56
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Små ryska enheter kammar igenom Kiev och letar efter pajasen.
Med pajasen - menar du då Putin? Han är ju inte i Kiev! Han sitter på tryggt avstånd i bunkern i sitt palats och räknar pengarna han stulit från den ryska befolkningen.
Citera
2022-02-27, 02:57
Medlem
kajus333s avatar
Citat:
Små ryska enheter kammar igenom Kiev och letar efter pajasen. När han och hans komikerpolare är infångade blir det slut på spektaklet.
Det är utegångsförbud och alla som inte är ukrainska militärer blir skjutna direkt.
Citera
2022-02-27, 02:57
Medlem
Citat:
Små ryska enheter kammar igenom Kiev och letar efter pajasen. När han och hans komikerpolare är infångade blir det slut på spektaklet.
Varför måste man hålla på att hävda sig med förolämpningar bara för att det är över Internet? Och du kan ju förklara din ståndpunkt. Det du säger antyder att du är på Rysslands sida.
Citera
2022-02-27, 02:59
Medlem
När beräknas Ukraina få alla vapen de snackas om? Hoppas de sänker varenda ryssjävel
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Citat:

Kan nog inte räkna med att hitta honom. Den lilla galningen har nog redan flytt.
Citera
Medlem
Kommer inte hända något i natt. På morgonen kan det dra igång, men troligen är det dött nu 3 timmar framöver i alla fall.
Citera
2022-02-27, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Det är inte så hemskt som det ser ut.
Det är bistånd till saker som är bra för oss så som miljöprojekt i Östersjön och andra stöd som Sverige bedömt som demokratifrämjande.
Jag tycker det är sjuk. Kan man driva krig så ska man ju inte ha ett enda bidrag. Putin kunde istället satt krigspengarna på att gräva runt i Östersjön.
Citera
2022-02-27, 03:01
Medlem
BAB7s avatar
Citat:

Min uppfattning är att de har mött ett visst motstånd från ukrainska styrkor, och därför avvaktar tills förstärkning anländer med vassare vapensystem, termovapnet TOS-1 ska ju vara på väg dit, om det nu inte redan är på plats.

Strider pågår ju i ytterområdena nu också.
Men att ta sig in i centrum är ju utmaningen.
Citera
2022-02-27, 03:02
Medlem
Alla som inte kan argumentera utan att kalla varandra eller olika personer för okvädningsord är patetiska. Höj nivån.
Citera
2022-02-27, 03:02
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajus333
Det är utegångsförbud och alla som inte är ukrainska militärer blir skjutna direkt.
Vad gör då ryska trupper i Kiev? De kanske inte känner till utegångsförbudet som troligtvis har förkunnats på något hundspråk.
Citera
2022-02-27, 03:03
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Varför måste man hålla på att hävda sig med förolämpningar bara för att det är över Internet? Och du kan ju förklara din ståndpunkt. Det du säger antyder att du är på Rysslands sida.

Han ÄR en pajas.

Det är Ukrainas marionett-president till vänster i detta klipp.

https://youtu.be/roR2ws5ED0c

Kan du se någon annan världsledare göra så och sedan bli vald till president?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in