2025-01-05, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Du hatar verkligen människorna i Donbas djupt och innerligt.

De som verkligen hatar människorna i Donbas är de styrande och folket i västra Ukraina som bedrev inbördeskrig i 8 års tid mot befolkningen i öst.
Citera
2025-01-05, 13:30
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Jag är inte ryssvän. Snarare hatar jag de som styr västvärlden med passion, de som du och många andra agerar nyttiga idioter åt.

Vad är för fel att styra ett land med passion? Föredrar du ett styre med likgiltighet för sin befolkning, typ Ryssland?
Citera
2025-01-05, 13:33
Medlem
Citat:
De som verkligen hatar människorna i Donbas är de styrande och folket i västra Ukraina som bedrev inbördeskrig i 8 års tid mot befolkningen i öst.

Du har fått förklarat för dig redan hundra gånger att det inte var något ”inbördeskrig” utan rysk aggression och hybridkrigföring. Dvs i den verklighet som alla andra utom ”skribenterna” lever i.

Det blir inte någon sanning bara för att du upprepar lögnen ännu en gång som en dum papegoja. Vi i väst gillar inte lögner, varför är det så svårt att förstå för er ”skribenter”?
Citera
2025-01-05, 13:35
Medlem
Citat:

Ryssarna som startade kriget mot folket i Donbas och de som stödjer ryssarna hatar folket i Donas.
Citera
2025-01-05, 13:42
Medlem
https://x.com/front_ukrainian/status...yGuQt_BBQyG2HQ

Ryssar får smaka strömavbrott. Det återstår att se om strömmen är tillbaka lika fort som den brukar i Ukraina eller om myndigheterna helt sonika bara skiter i det.
Citera
2025-01-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Du har fått förklarat för dig redan hundra gånger att det inte var något ”inbördeskrig” utan rysk aggression och hybridkrigföring. Dvs i den verklighet som alla andra utom ”skribenterna” lever i.

Det blir inte någon sanning bara för att du upprepar lögnen ännu en gång som en dum papegoja. Vi i väst gillar inte lögner, varför är det så svårt att förstå för er ”skribenter”?

Ukraina-flagga med fredsduva

Det är ni som lever i lögnen och förfalskar historien. Jag var med i flödet kring Ukraina från dag ett och vet vad som skedde. Där uppstod också sympatin för de i östra Ukraina och separatisterna när den reguljära armén gick i krig mot sin egen befolkning under styre av sina judiska marionett-lakejer. Att Ryssland stödde den rysktalande befolkning som då skulle etniskt rensas var väl givet för varje normal människa. Detsamma, ni upprepar era lögner om och om igen men den svarta färgen ni målar med rinner bort förvånansvärt lätt.
Citera
2025-01-05, 13:45
Medlem
https://x.com/maks_nafo_fella/status...yGuQt_BBQyG2HQ

När ryssar säger att det ”inte finns anledning till panik” - ja då vet man att det är panik.
Citera
2025-01-05, 13:45
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Har du läst allt det där på twitter?

Jag är inte ryssvän. Snarare hatar jag de som styr västvärlden med passion, de som du och många andra agerar nyttiga idioter åt.

:

Nu vet jag inte vad du menar med att styra med passion. Men du hatar västs ledarskap. Är ryskt bättre tänker du?
Om Ryssland lyckas med sina ambitioner, vad ser du för fördelar med det?
Kommer det bli en bättre värld?
Citera
2025-01-05, 13:46
Medlem
Citat:

Det är ni som lever i lögnen och förfalskar historien. Jag var med i flödet kring Ukraina från dag ett och vet vad som skedde. Där uppstod också sympatin för de i östra Ukraina och separatisterna när den reguljära armén gick i krig mot sin egen befolkning under styre av sina judiska marionett-lakejer. Att Ryssland stödde den rysktalande befolkning som då skulle etniskt rensas var väl givet för varje normal människa. Detsamma, ni upprepar era lögner om och om igen men den svarta färgen ni målar med rinner bort förvånansvärt lätt.

Som sagt, i verkligheten gäller verklighetens regler.

En ryss är en ryss, även om man steker honom i smör.
Citera
2025-01-05, 14:02
Medlem
Citat:

Det som skedde i Donbas var att trupp under ledning av den ryske ultran och krigsbrottslingen Igor Girkin, med nazisten Zhuchkovsky i leden, invaderade från Ryssland och startade krig mot folket i Donbas och att Ukraina därefter började försvara Donbas.
Det här är väldokumenterat och erkänt av Igor Girkin.
Rysslands diktator tog ställning mot folket i Donbas och började stödja deras angripare.
Ukraina var ändå på väg att befria folket och ge dem fred sommaren 2014 men då skickade den ryske diktatorn in the reguljära ryska armen för att förhindra att folket i Donbas skulle få leva i fred.

Etnisk rensning är bara trams!
Citera
2025-01-05, 14:12
Medlem
Tre dagars milltära specialoperation och nu gör Ukraina offensiv efter slagit ut nån bataljon, lol... Hoppas verkligen Ryssland sk--er ner sig därhemma nu
Citera
2025-01-05, 14:12
Medlem
HerrKralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
https://x.com/maks_nafo_fella/status...yGuQt_BBQyG2HQ

När ryssar säger att det ”inte finns anledning till panik” - ja då vet man att det är panik.

Klassiker!! Bagdad-Bob Russian style.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in