Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-24, 14:11
Medlem
Stockholm Stad har hissat upp ukrainas flagga bredvid den svenska flaggan utanför stadshuset. Fint gjort.

https://start.stockholm/aktuellt/nyh...olms-stadshus/
Citera
Medlem
Flera helkoptrar har setts i Gostomel nyss.
https://www.youtube.com/watch?v=p0nxKA5wtXI
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putler
Man låter Ukraina falla. Kina verkar ha förståelse för Ryssland

Nu måste väst ena sig
.

Min fetning/understrykning. Det beror väl lite på OM något land tycker att det är värt att försämra sin ekonomi för att försvara Ukraina.
Det har agerats för lite och för sent
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Har inte hört Åkesson fördöma Putin eller har du en länk?
Åkessons facebooksida?
Citera
2022-02-24, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajus333
Varken Kina eller något annat land tjänar på att stödja Putin. Lukatjenko är tvungen. Ingen annan kommer till hjälp. När kriget är slut kommer både L och P att ruttna i ett fängelse i väst.

Kina stödjer Putin och det finns säkert goda skäl till det. Nu kommer alla handel att gå igenom Kina istället för Europa. Lukasjenko är ju bästa polare med Putin och stödjer så klart operationen fullt ut.
Det finns ingen som helst chans att komma åt dem.
Citera
Medlem
Drozdovskys avatar
Zelenskij just nu: alla som vill ha kommer att få ut ett vapen.

https://uatv.ua/en/live/

Det är end-game för Kiev-styret nu. Nu är det panik.

Arma, arma folk...
Citera
Medlem
Har man hört något om situationen för ryssar i Europa? Alla tycker nog inte som deras ledare men ett krig borde påverka t ex ryska medborgare som bor tillfälligt i andra länder med. Någon som vet om de t ex får resa fritt osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoppKlossKlas
....Hur Europa och alla länder bara sitter och tittar på medans ett land blir knullat upp och ner.

Det är väl så de kommer se ut den dagen Ryssland väljer att ta våldta Sverige. Folk sitter och tittar på och säger "vad hemskt, vi fördömer detta". Thats it.
Kanske att något land håller en demonstration på 500 pers, som i Sthlm just nu, hahah. Patetiskt.

Va gulligt att de demonstrerar, tror Putin blir jätteledsen av eran demonstration.

Slå hårt mot hårt istället. Gå på Ryssland, sluta va rädd för kärnvapenkrig, en dag ska de användas så varför inte denna dag?

Statuera du då som ett gott exempel, åk du ner till Ukraina och skrik dig hes att ryssarna har ingen rätt att annektera delar av Ukraina.

Jag tänker inte kriga för någon annans åsikter och gubbtänk. Varför ska jag skydda Sverige? Jag ogillar er hbtqare, vänsterslödder, bögar, rosafärgade kvinna, miljömuppar och sojakaffe pappor, regnbågsnissar som har förstört Sverige, som hatar den konservativa familjen, kärnfamiljen. Sverige ett land i förfall!
Håll du i vapnet så tittar jag på när ni dödar varandra.
De döda japanska soldaterna som krigade mot USA under andra världskriget bara visste att japan och USA är bästa vänner nu, slår sig säkert för pannan och rullar febrilt i gravarna.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Du gör fin reklam för SD genom att kalla mig horunge. Men det förvånar mig inte ett dugg. Sen kan du ju sluta leka Ryssland och hålla på med desinformation.
Lugnt. Vi vinner valet i september ändå.
Citera
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Finns en hel statsapparat bakom Putko.

Kan vara så att Putin krävs för att hålla ihop skiten. Det är värt ett försök iaf.
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Vad tror ni skulle hända om en av Putins livvakter idag just i detta nu får frispel tar sin pistol och bränner av ett par bulor i ansiktet på fanskapet? ( Livvakten tar sedan sitt eget liv på samma sätt )
Det där "frispelet" är det enda moraliskt rätta att göra i det här läget, som jag ser det.
Citera
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Helt jävla nyss på p1, ditt jävla äckel.

När på P1?! Jag har lyssnat hela dan men enda rövhålet jag hört prata var Annie Lööf som svamlade nåt om NATO-medlemskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in