Citat:
Ursprungligen postat av
StoppKlossKlas
....Hur Europa och alla länder bara sitter och tittar på medans ett land blir knullat upp och ner.
Det är väl så de kommer se ut den dagen Ryssland väljer att ta våldta Sverige. Folk sitter och tittar på och säger "vad hemskt, vi fördömer detta". Thats it.
Kanske att något land håller en demonstration på 500 pers, som i Sthlm just nu, hahah. Patetiskt.
Va gulligt att de demonstrerar, tror Putin blir jätteledsen av eran demonstration.
Slå hårt mot hårt istället. Gå på Ryssland, sluta va rädd för kärnvapenkrig, en dag ska de användas så varför inte denna dag?
Statuera du då som ett gott exempel, åk du ner till Ukraina och skrik dig hes att ryssarna har ingen rätt att annektera delar av Ukraina.
Jag tänker inte kriga för någon annans åsikter och gubbtänk. Varför ska jag skydda Sverige? Jag ogillar er hbtqare, vänsterslödder, bögar, rosafärgade kvinna, miljömuppar och sojakaffe pappor, regnbågsnissar som har förstört Sverige, som hatar den konservativa familjen, kärnfamiljen. Sverige ett land i förfall!
Håll du i vapnet så tittar jag på när ni dödar varandra.
De döda japanska soldaterna som krigade mot USA under andra världskriget bara visste att japan och USA är bästa vänner nu, slår sig säkert för pannan och rullar febrilt i gravarna.