2022-02-25, 01:52
Bannlyst
Senaste timmen har tittare gått från c,a 10.000 till 18.000.
Många som tror på att det smäller 03:00, dvs om 8 minuter 😱😂😱😂

https://www.youtube.com/watch?v=HIPNVm6lNfM
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Han hotade ju hela Europa med kärnvapen för några timmar sedan, missade du det när du slickade Putlers kängor?

Nej det gjorde han inte. Det var vissa som tolkade hans uttalande på det sättet.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Det brukar vara ingenjörstrupper som saboterar broar och gör inbrott i byggnader osv.

Men att bara skicka in dom utan understöd låter konstigt.

Det är givetvis inte ingenjörstrupper...

Med "sabotageförband" avses någon form av specialförband. Någon form av "spetsnaz".
Citera
2022-02-25, 01:53
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Vilken snubbe!
Hela landet invaderas och han ringer runt och frågar om Ukraina får vara med i NATO!

Det har nog inte gått upp för Zelensky varför de ryska trupperna väller in.

Det visar att han inte orkar snacka skit längre. De mongoliska trupperna kommer att ge sig av tids nog.
Citera
2022-02-25, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Det brukar vara ingenjörstrupper som saboterar broar och gör inbrott i byggnader osv.

Men att bara skicka in dom utan understöd låter konstigt.
Ja och från Luften tänker jag främst, men förstår om man inte vill flyga på nätterna för det lär ju vara ett helvete för piloterna! Men kanske säkrar vissa byggnader också innan solen går upp.
Citera
2022-02-25, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Senaste timmen har tittare gått från c,a 10.000 till 18.000.
Många som tror på att det smäller 03:00, dvs om 8 minuter 😱😂😱😂

https://www.youtube.com/watch?v=HIPNVm6lNfM
Det ser då skitlungt ut
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det är givetvis inte ingenjörstrupper...

Med "sabotageförband" avses någon form av specialförband. Någon form av "spetsnaz".
Spetsnaz är dom enda jag känner till så det var därför jag fråga. Men ville inte slänga ut Spetsnaz i tråden på en gång Men det kanske är dom som går in och gör allt finarbete innan bombräderna kommer, om dom kommer.

Sen tänker jag att nu på natten så är det väl Spetsnaz time to shine! Men Urkainska motsvarigheter borde redan vara på plats kan jag tycka
Citera
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ge det ett par dagar så kommer nog juden inte vara så styv i korken längre.
Du tror att Ryssland har planer på att slänga judar i koncentrationsläger? Putin anklagade ju Ukraina för att vara nazister, men nu menar du att Putin är nazist? Oj vad oklart! Hur är det med er nazister - vem är er hjälte egentligen?
Citera
2022-02-25, 01:56
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Vilket västligt pinsamt propaganda-dravel.
Amatörpsykolog på FB.

De som vill ha världsherravälde är USA. De skiter i sin egen befolkning (extrema sociala problem där) för att istället lägga sig i hela världens business och tvinga länder till "samarbete" (ingå div avtal), tillsätter och avsätter regeringschefer, startar krig och konflikter och massmördar civila människor. De kallar det att de inför "demokrati". Så förklara gärna för mig varför vi istället ska tro på att ryssen är boven i världens drama? Är det någon som vet varför ryssen ska hatas? Eller går det per automatik för de hjärntvättade?

Hur kan du sitta där och försvara Ryssland?
Haja detta; Putin har inga spärrar. Skulle inte förvåna ett dugg om han använder både kemiska och biologiska vapen. Det har alltid varit del av de ryska militära planerna.
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Nej det gjorde han inte. Det var vissa som tolkade hans uttalande på det sättet.
Det var väldigt tydligt att det var kärnvapen som menades. "Never before seen consequences", tror du han snackade om ekonomiska sanktioner? Idiot.
Citera
Medlem
Citat:
Det har givetvis inte stupat några enorma mängder ryssar. De ryska styrkorna är väl förberedda, utrustade och samövade. De ukrainska styrkorna är mestadels ett skämt. Den enda fördelen de kan ha i vissa fall är bättre lokalkännedom och att de försvarar sig. Överlag så bör förlusterna på ukrainsk sida rimligtvis bli mångdubbelt högre än på den ryska sidan. Detta är ju lite som Tyskland mot Polen 1939 eller USA mot Irak 2003. Jag tror dock att Rysslsnd när det är möjligt kommer visa återhållsamhet även mot militära mål.
Haha du har ingen koll alls du
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Vilken snubbe!
Hela landet invaderas och han ringer runt och frågar om Ukraina får vara med i NATO!

Det har nog inte gått upp för Zelensky varför de ryska trupperna väller in.
Han förstår precis varför Ryssland är där och det är ett desperat drag för att han målat in sig i ett hörn. Han vet att det inte går att gå med när konflikten redan är igång och försöker tvinga fram NATOs stöd med lite tweets.

Kommer förmodligen inte funka men vad ska han göra när han inser att han valde fel allians?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in