• 6
  • 7
2024-09-07, 17:01
Medlem
LisaHolmsStrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
https://ultrathots.com/videos/3630/s...etting-fucked/

Enjoy!
Hon blir knullad!
Citera
2024-09-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaHolmsString
Hon blir knullad!
Hon måste vara årets mamma! Stackars hennes barn när klasskompisarna hittar hennes videos
Citera
2024-09-10, 00:24
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
https://ultrathots.com/videos/3630/s...etting-fucked/

Enjoy!

Usch, avtändande att lyssna på var det i alla fall tycker jag, inte vidare sexigt...
Absurt hur man kan vara en så sunkig mamma.
Citera
2024-09-10, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Usch, avtändande att lyssna på var det i alla fall tycker jag, inte vidare sexigt...
Absurt hur man kan vara en så sunkig mamma.

Hon är enastående vidrig, utan tvekan!
Svårt att sätta ord på varför, det är inget fel på hennes ansiktsdrag men det är något som gör henne otroligt avtändande.

Antingen är det att det ser ut som hon gått ner rejält i vikt efter varit kraftigt överviktig.
Hennes hud ser liksom tidigare uttöjd ut samtidigt som den ser sådär skruplig ut som på en gammal människa.

Hon har även attribut som en riktig butchflata, det blåa håret och hennes pissa attityd gör henne ingen tjänst.

Hon själv tycks tro att hon framstår men nog som som har skinn på näsan men hon låter bara osäker i min mening.

Äcklig och knappt knullbar i min mening.
Citera
2024-11-11, 20:34
Medlem
Snapchat verkar tycka att jag ska titta på denna människa, antar att hon betalar för att sådant ska dyka upp på folks feed när man kikar klart på vänners snap-stories.

Kollat igenom lite content och fastnade lite längre än vad man vill erkänna.

Jag ska dra en jämförelse, missbrukare brukar ofta börja skylla på alla andra och hitta på diverse ursäkter för sig själv för att kunna fortsätta missbruka. Denna form utav mental gymnastik känner jag verkligen igen, för jag har själv sysslat med det. Allt för att lyckas rättfärdiga att man väljer att leva på detta sätt. Man behöver iallafall tvinga sig själv tänka i konstiga banor om man inte är psykopat om man vill fortsätta leva på ett sätt som man egentligen vet är fel. Hon verkar genuint ledsen ibland och verkar inte ha något problem med empati MEN snälla, om du älskar dina barn så sluta med det du gör och skaffa ett normalt arbete, det handlar inte om nå Jante eller något utan att dina barn traumatiserad och far illa över vad du väljer att göra. Antingen är du psykiskt sjuk, alltså har ett helt sanslöst behov av att män ska finna dig attraktiv och få uppmärksamhet. Eller så bryr du dig inte så mycket för dina barn. För dina barn far illa och du är i extrem förnekelse.

Det handlar inte om att folk inte ska få sticka ut.

Läs denna mening och förstå hur sjukt det är. Din son har färgat sitt hår tokblått för att matcha ditt blåa hår för du är hans förebild, samma blåa hår som han har sett dig utföra sexakter framför kameran med, för tro mig, han ser filmerna. Även om han inte söker fram det själv, visar eller så kommer nån visa honom videosen.

Dina barn kommer att bli utstötta och mobbade för att deras mor är en.. ja jag vet inte vad du vill kalla det för att låta bättre men en sexarbetare av något slag?

Jag gissar på att dina barn kommer lida av allvarlig psykisk ohälsa stora delar utav deras liv, precis som du..
Citera
2024-12-20, 08:04
Huff, for en ekkel kvinne. Er så mange løgner. Hun har på sin egen blogg, en typ mammablogg, den er borte nå….fortalt om pappa til sitt første barn…En Nille…,da bodde hun sammen med Danne. Allerede da, skrev hun på sin blogg at sosialen
Citera
2025-01-12, 09:57
Medlem
Mr13cs avatar
Undra om hon sväljer?
Citera
2025-01-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Undra om hon sväljer?

Sperma sväljer hon säkert men personligen hade nog hellre sett att hon svalde Cyanide eller liknande.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in