Citat:
Hur fasen kan ni skriva sn skit om slaverna?
Det r ju de slaviska folken, frmst d polacker, tjecker och slovaker som med std av framfr allt ungrarna str upp fr de vita folken mot den islamistiska invasionen. Det r slaverna som kommer att rdda Europa frn att bli ett islamistiskt kalifat.
Detta till skillnad frn germanerna som i nstan alla lnder har lagt si p rygg fr islamisterna och rstat fram islamistvnliga ledare.
Vrst r svenskarna och tyskarna som stter vrldsrekord i islamistiskt rvslickeri. Sannerligen inga fredmen.
Vad gller konflikten mellan Ryssland och Ukraina s r den bara tragisk. Tv slaviska, vita folk som slss mot varandra, precis som globalisterna vill fr att kunna ta kontrollen ver bda. Kriget gynnar bara globalisterna och deras islamistiska frtrupper.
Det r ju de slaviska folken, frmst d polacker, tjecker och slovaker som med std av framfr allt ungrarna str upp fr de vita folken mot den islamistiska invasionen. Det r slaverna som kommer att rdda Europa frn att bli ett islamistiskt kalifat.
Detta till skillnad frn germanerna som i nstan alla lnder har lagt si p rygg fr islamisterna och rstat fram islamistvnliga ledare.
Vrst r svenskarna och tyskarna som stter vrldsrekord i islamistiskt rvslickeri. Sannerligen inga fredmen.
Vad gller konflikten mellan Ryssland och Ukraina s r den bara tragisk. Tv slaviska, vita folk som slss mot varandra, precis som globalisterna vill fr att kunna ta kontrollen ver bda. Kriget gynnar bara globalisterna och deras islamistiska frtrupper.
Tjecker, slovaker och polacker r vstslaver och historisk mer vnda vsterut. Fast de r ocks tv rvarfolk som etniskt rensat sina lnder p tyskar. Fast man kan frst att de gjorde det till viss del, fr d fick de bort orsaken till att de blev invaderade.
Sen hller jag helt med om att Polacker, slovaker, tjecker och ungrare rstar p betydligt bttre politiker n vad kuvade germaner gr.
Klart kriget r tragiskt.
Jag menade inget illa om polacker, slovaker och tjecker. Dr har du frvrigt tre folk som lidit extremt mycket av Sovjet/ryssars frtryck.
Sen frn min sida var det menat mest som ett skmt fr att f igng Putinapologeter. Tycker ironin lyser igenom i det andra inlgget du citerar ocks, men han kanske r allvarligt...
Men samtidigt r det med vis irritation som frgor rrande slaver varit den tndande gnistan till de tv vrldskrigen... Sen kan man ju hvda att krigen beror p imperialism och att enskilda har fr mycket makt, vilket jag mera lutar t s man ska vl inte skylla det p ngra stackars slaver.