Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-03-02, 13:34
  #73
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
https://www.youtube.com/watch?v=6mjPy7ROLYs

Vloggare som tar sig ut från UA.
Verkar ju bestå av zinghis/zegienare??
Zigenare är fan riktiga jävla skräpmänniskor av den lägsta sorten. Blev oerhört provocerad av klippet. Hade inte haft något problem med nackskott på samtliga, till och med barnen som kommer växa upp och bli lika äckliga undermänniskor.
2022-03-02, 13:36
  #74
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag hoppas verkligen, men jag tror då inte det, men jag hoppas att svenska myndigheter inser att detta inte är människor från Ukraina och inte släpper in dem i landet. En av killarna som syntes i videon viftade till o med en kniv.
Var han svart? Alltså kolsvart. Svart som tjuvar bruksr vara. Afrikansk svart etc.
2022-03-02, 13:39
  #75
Medlem
Zeusys avatar
Lugnt bara, folk BARA med ukrainskt pass kommer att få beviljad asyl, inte såna svartingar!
2022-03-02, 13:49
  #76
Medlem
Det här blir en perfect storm för EU. Flyktingar från Ukraina, från Turkiet när dom släpper på igen plus ännu fler från nordafrika. Blir en stressig sommar för Grekland, Frankrike, Italien, Polen och Spanien.
2022-03-02, 13:59
  #77
Medlem
swebarbs avatar
Fast dom stoppas ju står det här ?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...pplever-rasism

Afrikaner som flyr från den ryska invasionen i Ukraina vittnar om att de upplever diskriminering på grund av sin hudfärg.

De säger att de inte får åka med evakueringsbussar och att de blir pistolhotade av plundrande miliser.

Enligt en trebarnspappa får ”inga svarta” gå ombord på evakueringsbussarna.
2022-03-02, 14:16
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Man låter gästerna gå först
Ja, men samma väg som de kom. De kom knappast från Polen.
2022-03-02, 14:26
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Förstår inte riktigt hur ni tänker här egentligen. En student kan inte bli flykting därför landet dom studerar i hamnar i konflikt. Uppger man sig vara student ska man givetvis få en ordnad transport till sitt hemland snarast möjligast.
Man kan gissa på att många av dem inte är studenter utan har försökt äntra EU via Belarus-Polen men har nu tagit chansen på Ukraina-Polen. Var är deras papper och var är deras pass?! Lotsa dem ner direkt till hemländerna från Ukraina. Men nääähh - de måste till Polen. Varför då? Vi vet varför.

För övrigt undrar jag fortfarande varför det katolska Polen ska ta emot ortodoxa? De kan söka sig till Belarus, Bulgarien, Moldavien och Rumänien.

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Enligt en trebarnspappa får ”inga svarta” gå ombord på evakueringsbussarna.[/b]
Afrikan med tre (!) barn befinner sig i Ukraina.
2022-03-02, 14:26
  #80
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enoent
Om dessa individer förväntar sig kunna leva på socialbidrag i Polen så kommer de har de en liten surprise att vänta

Då kan du vara säker på att de snart är på Färjorna till Sverige. Men det är studenter de har avbrutit sina studier deras lärosäten är stängda. Då är det bara att åka hem till Nigeria.
2022-03-02, 14:47
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Tror det är stora rörelser från Turkiet –> Ukraina just nu för att borda tåg

Västländerna bör utropa skydd för ukrainiska medborgare endast.
Eller kvinnor och barn, detta är skamligt.
Ukraina hör inte till EU. De ortodoxa medborgarna i Ukraina kan söka asyl i Belarus, Moldavien, Georgien eller varför inte ta båten över till Turkiet? De har ju inte haft något emot att ta emot folk från Turkiet eller att låta dessa äntra EU.
2022-03-02, 15:00
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
Lugnt bara, folk BARA med ukrainskt pass kommer att få beviljad asyl, inte såna svartingar!
Är du säker? För vad jag kan se så är det inga blonda gudinnor i klippen.
2022-03-02, 15:10
  #83
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag hoppas verkligen, men jag tror då inte det, men jag hoppas att svenska myndigheter inser att detta inte är människor från Ukraina och inte släpper in dem i landet. En av killarna som syntes i videon viftade till o med en kniv.

Du menar samma svenska myndigheter som inte kan se skillnad på barn (18-50) och barn. Myndigheter som svalde historien om apatiska flyktingbarn som nu visat sig vara falskt. Den killen har snart put om regering Andersson håller samma linje som regering Löfvén och dessförinnan Reinfeldt.
2022-03-02, 15:20
  #84
Moderator
vfs avatar
(FB) Rasistiska polska regeringen stoppar människor på flykt /Mod
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in