• 8
  • 9
2022-05-28, 23:36
Medlem
skadad87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden12345
Hade aldrig hrt talats om Sinclair tidigare. Lste p en del efter ditt meddelande.

Hur tycker du att det fungerar? Knner du en stor skillnad p om du dricker utan att tagit lkemedlet innan n om du gjort det?

Ndde extinction efter 3 mnader p TSM, dvs mitt beroende var borta. Tog drefter 6 mnaders brake frn alkohol. Mitt krkande tog fart nr jag brjade dricka ensam, drefter var det en spiral rakt ner i diket, slogs, brka och var otrevlig. Nnstans hr beslutade jag mig fr att testa TSM

Tog alltid pillret 1 timma innan jag drack och lyckades aldrig dricka mer n 2 l per gng.
Detta lter som ett mirakel vilket det r till en viss del men medicinen r ett rent rvgift dremot. Aldrig varit med om sjukare biverkningar, men rekommenderar definitivt att testa om du inte har funnit lycka i ngot annat
Citera
2022-05-30, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87
Ndde extinction efter 3 mnader p TSM, dvs mitt beroende var borta. Tog drefter 6 mnaders brake frn alkohol. Mitt krkande tog fart nr jag brjade dricka ensam, drefter var det en spiral rakt ner i diket, slogs, brka och var otrevlig. Nnstans hr beslutade jag mig fr att testa TSM

Tog alltid pillret 1 timma innan jag drack och lyckades aldrig dricka mer n 2 l per gng.
Detta lter som ett mirakel vilket det r till en viss del men medicinen r ett rent rvgift dremot. Aldrig varit med om sjukare biverkningar, men rekommenderar definitivt att testa om du inte har funnit lycka i ngot annat

Alright! intressant. Hrligt att det fungerade bra fr dig. Tror inte det r superaktuellt fr mig, men det lter ju som ett riktigt bra alternativ fr vissa.
Citera
2022-05-30, 16:27
Medlem
skadad87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden12345
Alright! intressant. Hrligt att det fungerade bra fr dig. Tror inte det r superaktuellt fr mig, men det lter ju som ett riktigt bra alternativ fr vissa.

Indeed! Notera ocks att alla inte upplever dessa biverkningar, vill verkligen inte skrmma upp mnniskor frn att testa d det rddar liv.

helt rligt, tnker man i dina banor och dessutom har ett halv dligt lsinne s rekommenderar jag verkligen detta. Det r ditt liv p spel, att stnga ute alkohol r skit svrt men det funkar tillslut.

Jag gick frn en gillad party mnniska som drack 3 gnger i veckan till en otrevlig och oskn snubbe med dligt lsinne. Vet ej vad som fuckades upp pvgen. Tog tillslut tag i problemet och det lste sig. Slng ivg ett pm om du e fundersam
Citera
2022-05-30, 16:32
Medlem
F.Hansens avatar
Du vet ju hur du funkar s nu r det bara att du verkligen bestmmer dig fr tre l och sen inget mer.
Citera
2023-05-08, 23:43
Medlem
Det r ver ett r sedan jag gjorde inlgget och mycket har hnt.

Jag har insett hur destruktiv min ofrmga att hantera alkoholhaltiga drycker har varit. Hur pass mycket det faktiskt har skadat min mentala hlsa, mina relationer och min generella livskvalit senaste 10 ren.

Jag har insett att jag har problem och frsttt hur svrt det faktiskt kan vara att lta bli. Man lyckas ju, p ngot jvla sjukt stt, vertala sig sjlv att det kommer g bra denna gngen. Men icke.

Sedan frra sommaren har jag dock dragit ned p min konsumtion avsevrt. Jag dricker ungefr en gng var tredje eller var fjrde mnad, istllet fr 2-3 gnger i veckan som jag brukade.

Numera mr jag nstan fysiskt dligt av smaken och knslan, jag associerar det med s mycket negativt.

Ibland kommer suget krypandes, men d minns jag alla mornar utan minne frn grdagen, vnnerna som inte hr av sig lngre, min flickvn som kollar p mig med trar och obehag i blicken, eller alla gnger jag varit sinnesfrvirrad och befunnit mig i psykosliknande tillstnd.

Knslorna och ngesten kommer tillbaka som ett hrt slag i magen och mitt sug blir lika med noll igen.

Jag r glad att jag skapade denna trd. Den har hjlpt mig mycket och jag har skert lst igenom den 50 gnger. S tack!
Citera
2024-09-16, 22:34
Medlem
Knner igen mig exakt i det du beskriver och har lst hela trden, intressant!

Hur har det gtt fr dig ytterligare ett r senare?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in