• 1
  • 2
2023-01-26, 18:31
Medlem
Går det att komma åt dagens intervju med Chang Frick gjord av Ivar Arpi utan att sponsra Arpi?
Citera
2023-08-04, 22:55
Medlem
postvagns avatar
Ser att det inte finns nån tråd om hans ny podcast "Under all kritik" med parhästen Anna-Karin Wyndhamn. Men i deras senaste avsnitt (4/8 2023) gläds Ivar åt att det går så bra för podden. Att den är bland de mest lyssnade på.

Vet han inte att nya poddar premieras i siffrorna och det är därför de verkar ha samma lyssnarsiffror som typ SR, Aleks & Sygge osv...? Det är ju gammal info. Hur går det med journalismen egentligen?
Citera
2023-08-04, 23:01
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Ser att det inte finns nån tråd om hans ny podcast "Under all kritik" med parhästen Anna-Karin Wyndhamn. Men i deras senaste avsnitt (4/8 2023) gläds Ivar åt att det går så bra för podden. Att den är bland de mest lyssnade på.

Vet han inte att nya poddar premieras i siffrorna och det är därför de verkar ha samma lyssnarsiffror som typ SR, Aleks & Sygge osv...? Det är ju gammal info. Hur går det med journalismen egentligen?

Jag vet inte hur det där funkar med lyssnarsiffrorna osv.

Men både Rak Höger och Under all kritik är väldigt intressanta att lyssna på, tycker jag! Under all kritik är nästan extra bra för tycker Arpi o Wyndhamn kompletterar varann på ett bra sätt.

Jag är mycket mer vänster än vad de är. Så det säger rätt mkt att jag gillar podden/poddarna. Är intressant samhällssnack helt enkelt! Rekommenderar faktiskt de här poddarna till alla såväl höger som vänster.
Citera
2023-08-04, 23:33
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Jag vet inte hur det där funkar med lyssnarsiffrorna osv.

Men både Rak Höger och Under all kritik är väldigt intressanta att lyssna på, tycker jag! Under all kritik är nästan extra bra för tycker Arpi o Wyndhamn kompletterar varann på ett bra sätt.

Jag är mycket mer vänster än vad de är. Så det säger rätt mkt att jag gillar podden/poddarna. Är intressant samhällssnack helt enkelt! Rekommenderar faktiskt de här poddarna till alla såväl höger som vänster.

Är helt med dig i det! Gillar bägge, men kan tycka att de är lite väl lika ibland. Tycker att de två (peronerna) faktiskt känns som ett radarpar, så hellre Under all kritik "extended" än hans egna podd. Skulle vara intressant att ha med AKW i intervjuer tror jag...
Citera
2025-02-04, 12:27
Medlem
Han brukar ha bra och intressanta gäster i podden.

Men ärligt talat är han ingen särskilt bra utfrågare. Han hade precis med Patrick Deneen som skrivit en intressant bok om liberalismens död, men Arpi är inte tillräckligt flytande på engelska för att samtalet ska flyta på. Det blir plågsamt lyssna på ibland.

In öööhhh Sweden öhhh we have de socialdemocrats ... öööhhh ... who tinks dat ... öhhh .... preschool from ... öööhhh... 3 years ... ööhhhh ... and de liberals .... öhhh from 2 years ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in