Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2024-11-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
https://youtu.be/Z6IzEUvlbsI?si=12259UspNLkJIGC-
Det där är UFO,
INTE VARELSER.
Citera
2024-11-07, 19:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Du vet väl hur youtube funkar hoppas jag så sök. Jag är inte här för att bevisa deras existens för dig det får du lista ut själv.
Kommer du med såna påståenden får du allt backa upp dem. Hänvisa till youtube duger inte.
Citera
2024-11-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kommer du med såna påståenden får du allt backa upp dem. Hänvisa till youtube duger inte.

Nej, det här är en tråd för troende och ett forum för troende så jag behöver inte bevisa ett skit för någon som inte tror.
Citera
2024-11-08, 12:13
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nej, det här är en tråd för troende och ett forum för troende så jag behöver inte bevisa ett skit för någon som inte tror.
Nej, det är ett forum för diskussioner för oliktänkande.
Citera
2024-11-08, 13:18
Medlem
Citat:
Nej, det är ett forum för diskussioner för oliktänkande.

E du helt bakom flötet? Min tråd och jag bestämmer upplägget och jag vill inte ha några icke troende som ska förstöra tråden.

Ge fan och komma till Ufologi delen vi som är intresserad av detta vill inte ha er här, att det ska vara så svårt och fatta.

Du kan gå till andra delar av forumet där du kan diskutera olika åsikter. Här diskutera vi gärna olika åsikter men du ska ändå tror på utomjordingar. Det är liksom en självklarhet.
Citera
2024-11-08, 13:40
Medlem
Citat:
(Till annan)
E du helt bakom flötet? Min tråd och jag bestämmer upplägget och jag vill inte ha några icke troende som ska förstöra tråden.

Ge fan och komma till Ufologi delen vi som är intresserad av detta vill inte ha er här, att det ska vara så svårt och fatta.

Du kan gå till andra delar av forumet där du kan diskutera olika åsikter. Här diskutera vi gärna olika åsikter men du ska ändå tror på utomjordingar. Det är liksom en självklarhet.
Det är INTE ditt FORUM

Är du som kristna, som inte vill ha VETTIGA åsikter?
Citera
2024-11-08, 16:15
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Nej du bestämmer ingenting. Alla medlemmar på Flashback får skriva i vilka trådar de vill, så länge de håller sig till ämnet.

Jag har gett uttryck för vad jag tror på tidigare. Är du nyfiken kan du leta lite men anta inte saker om mig förrän du vet. Du har uppenbarligen ingen koll på vad jag tror på gällande utomjordingars existens eller eventuella närvaro på vår planet.

Det kanske t.o.m är så att du.är här bara för att förlöjliga UFO-fantaster genom att bete dig korkat?

Gällande huvudfrågan. Jag tvivlar på att det finns människor på andra planeter. Kanske humanoida varelser men människor känns mycket tveksamt. Så länge det inte presenteras några tydliga bevis kommer jag vara fortsatt skeptisk. Detsamma gäller utomjordingars ecentuella besök på vår planet.
Citera
2024-11-08, 16:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det är INTE ditt FORUM

Exakt så. En trådstartare äget inte forumet och har inte monopol på vem som får skriva i tråden.
Citera
2024-11-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det är INTE ditt FORUM

Har jag sagt det ditt fån Det är min tråd däremot som du förstör i när du uppenbarligen inte är intresserad i ämnet.

Du har inte sagt något vettigt ännu utan du tror inte det finns utomjordingar och vill att jag ska bevisa detta
Citera
2024-11-08, 17:56
Medlem
Citat:

Nej du bestämmer ingenting. Alla medlemmar på Flashback får skriva i vilka trådar de vill, så länge de håller sig till ämnet.

Jag har gett uttryck för vad jag tror på tidigare. Är du nyfiken kan du leta lite men anta inte saker om mig förrän du vet. Du har uppenbarligen ingen koll på vad jag tror på gällande utomjordingars existens eller eventuella närvaro på vår planet.

Det kanske t.o.m är så att du.är här bara för att förlöjliga UFO-fantaster genom att bete dig korkat?

Gällande huvudfrågan. Jag tvivlar på att det finns människor på andra planeter. Kanske humanoida varelser men människor känns mycket tveksamt. Så länge det inte presenteras några tydliga bevis kommer jag vara fortsatt skeptisk. Detsamma gäller utomjordingars ecentuella besök på vår planet.

Jo, jag bestämmer i min tråd och synerlighet folk som du och han som förstör när ni inte tror på utomjordingar så håll i från tråden och ämnet, att det ska vara så jävla svårt.
Citera
2024-11-08, 18:08
Medlem
Citat:
Har jag sagt det ditt fån Det är min tråd däremot som du förstör i när du uppenbarligen inte är intresserad i ämnet.

Du har inte sagt något vettigt ännu utan du tror inte det finns utomjordingar och vill att jag ska bevisa detta
Jag har ju skrivit att jag antar det finns utomjordingar på ANDRA planeter,
men INTE på jorden av den anledning som skrivit d v s problem med väldigt långt avstånd.
Det är betydligt vettigare än det du skrivit...

Om det skulle finnas en massa utomjordingar på jorden, skulle det ju finnas bevis på INDIVIDER... Var är de?
Citera
2024-11-08, 20:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Jo, jag bestämmer i min tråd och synerlighet folk som du och han som förstör när ni inte tror på utomjordingar så håll i från tråden och ämnet, att det ska vara så jävla svårt.
Nej du bestämmer ingenting. Du har inte förstått hur Flashback fungerar.

Du begriper inte ens vad jag skriver.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in