Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
E du helt bakom flötet? Min tråd och jag bestämmer upplägget och jag vill inte ha några icke troende som ska förstöra tråden.
Ge fan och komma till Ufologi delen vi som är intresserad av detta vill inte ha er här, att det ska vara så svårt och fatta.
Du kan gå till andra delar av forumet där du kan diskutera olika åsikter. Här diskutera vi gärna olika åsikter men du ska ändå tror på utomjordingar. Det är liksom en självklarhet.
Nej du bestämmer ingenting. Alla medlemmar på Flashback får skriva i vilka trådar de vill, så länge de håller sig till ämnet.
Jag har gett uttryck för vad jag tror på tidigare. Är du nyfiken kan du leta lite men anta inte saker om mig förrän du vet. Du har uppenbarligen ingen koll på vad jag tror på gällande utomjordingars existens eller eventuella närvaro på vår planet.
Det kanske t.o.m är så att du.är här bara för att förlöjliga UFO-fantaster genom att bete dig korkat?
Gällande huvudfrågan. Jag tvivlar på att det finns människor på andra planeter. Kanske humanoida varelser men människor känns mycket tveksamt. Så länge det inte presenteras några tydliga bevis kommer jag vara fortsatt skeptisk. Detsamma gäller utomjordingars ecentuella besök på vår planet.