Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-18, 01:01
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Aha, bra. Dom fuckar sina egna kvarter..

Detta är fan kaos. Hoppas dom kör hela veckan.

Det är totalt kaos ur svenska mått mätt men antagligen en vanlig Måndag i Mena.
Citera
2022-04-18, 01:02
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Vad ska militär göra där? De kan inte hantera våldsamma upplopp alls. Vad menar du militär ska göra? Öppna eld? Med vilket lagstöd?

Militären har fordon som man kan blockera vägar med. Militären har varit med och slagit ned upplopp i bland annat Pristina, Kosovo.

Självklart måste militären öppna verkanseld om de blir attackerade med brandbomber odylikt. Detta är en utländskt attack mot Sverige. Alltså samma lagrum som om Putin får för sig att attackera Sverige, samma grund som Ukraina vilar sitt lagliga försvar mot Putin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Mm, jag är.som tur är "fri".

Inga lån eller nåt. Bara hyra, el osv. Fan, man borde se till att man blir sparkad och så stämplar man.

Varför ska jag bidra till förfallet. Pengarna går bara till skit. Välfärden är ett skämt idag.

Skola, sjukvård osv går utför.
Barnen. Jag har ett blygsamt huslån men jag har barn. Jag är för gammal och för trött för att bryta upp och kan nog leva hyggligt tryggt och segregerat ett bra tag till här i Sverige men är tydlig till ungarna om att det finns alternativ. Kanske hänger jag på någon av dem till en stabilare tillvaro senare i livet, kanske vi alla stannar här. Den yngsta fyller högstadie om några dagar så jag hoppas att samhället hänger ihop så pass länge att de hinner utbilda sig klart innan de har förutsättningar nog att söka sig till en bättre tillvaro där de slipper krypa och skattas ihjäl för att hålla liv i ointegrerbara samhällssvulster.
Citera
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Rosengårdsskolan:

https://www.tiktok.com/@nono.mehou/live

Ingen skola ju

En bil som brinner på en parkering
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkrille
Ja det är populärt, försäkringsbedrägeri inget annat är inte random bilar som brinner

Försäkringsbolagen betalar inte ut för sånt längre vad jag förstår så nej.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
och nu skjutning i skarpnäck...

hahaha asså jag vettefan vad jag ska säga.
Citera
Medlem
kaliyuga14s avatar
Lyssna nu på Reinfeldt, öppna era hjärtan.

https://www.youtube.com/watch?v=iChPRQCVLio
Citera
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Problemet är att polis inte har distansvapen. Vattenkanon och bean bags är en bra början. Paintball med oc har många länder vilket verkar fungera. Då märker man även ut folk.

Då får väl de skyldiga politikerna besluta om att beväpna polisen med distansvapen. Gummikulor har alltid gjort susen i situationer som vi nu ser.
Citera
2022-04-18, 01:03
Medlem
Citat:
Med vilket lagstöd?

Jag har inte sagt att de får göra så idag. Ämnar att det kan vara lösning i framtida upplopp.
Det är ändå vi som ändrar lagen om vi vill.

Hade dock hemvärnet utbildning så hade antal personer som tillfångatar misstänkta ökat och hjälpt till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex-ander
Underbart. Mindre utbildning är precis vad dessa ungar behöver.

Haha, ja verkligen... Det som stör mig mest är att vuxenvärlden i deras område, blundar för allt detta.

Varför är det samhällets uppgift att fostra dessa. Många snackar om att en majoritet av invandrarna inte vill ha det såhär.

Varför går inte dessa ut och stoppar eller iaf försöker.

Vi blir långsamt våldtagna...
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Försäkringsbolagen betalar inte ut för sånt längre vad jag förstår så nej.

Källa på det?
Citera
Medlem
Hoppas man bränner när hela Malmö. Finns ju ingenting som är bättre för de invandringskritiska än att muslimer kastar gatusten och bränner polisbilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in