2022-05-07, 15:16
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Ja men hade dessa flyktingarna kommit hit i det antalet om väst inte hade ruinerat deras länder?Destabiliserat deras länder?Jag ser inga Saudi araber här,ser inga kuwaitare här,ser inga bahrainare här?hur kommer det sig?

Ser heller inga massor av somaliska flyktingar hos ”broderfolket” i de rika länderna du nämner, varför inte? Varför inte visa solidaritet med sina muslimska bröder och systrar av samma kultur och religion?
Misstänker att frånvaron av generösa bidrag och totalt ointresse av svarta sunni muslimer är orsaken..
Citera
2022-05-07, 17:57
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Men lägg av,väst jakt på olja och rikedomar har varit anledningarna till invasionerna ..Som Massmördaren George W Bush sa om Iraks ledare ”Varför ska dom ha 1/4 av världens olja”..

8 av 9 som häktats efter korankravallerna är utländska medborgare. Från Somalia, Syrien, Irak och Tadzjikistan. Vem flyttar till ett annat land och försöker mörda det landets poliser? Beter man sig såhär bör man portas från Sverige på livstid.

https://twitter.com/Ivarpi/status/15...QAAaSIxTlRlj5Q
Citera
2022-05-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Ja. Skjuta skarpt är att döda. Och islamister i Sverige? Allvarligt? Lever du inte bara i Ebbas Bushs utan även i den kristne muslimhataren G W Buschs värld. Islamister i Sverige kan nog räknas o några tiotal. Att 100 skulle ha varit närvarande vid protesterna är otänkbart. Det var vanliga muslimer, mammor och barn, som Ebba ville låta mörda.
Nu håller jag förstås inte med om att kvinnor som uppmuntrar sina telningar till att kasta sten på Polisen är vanliga muslimer. Men du umgås kanske med en annan sorts muslimer än jag gör?

Det lustiga med fulklippningen av Ebba Busch är att facit blev precis vad jag förutspådde. Tanken var att sänka Busch, men det blev tvärtom. Förtroendet för Busch har ökat från 24 till 31% Självmål av public service som vanligt.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/e...for-busch-okar
Citera
2022-06-14, 22:20
Medlem
Ankan-mannens avatar
https://images.axios.com/2eaqLKALbYD...934.jpg?w=1366

Rasmus och Ebbas vapen. Båda vill använda båda vapenslagen.
Citera
2022-11-24, 15:11
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault

Vi svenskar gillar inte våld överhuvudtaget, därför är detta uttalande skrämmande.
Vilka "vi"? Du talar inte för svenskar över huvudtaget. Dra åt helvete sosseskräp!
Citera
2025-02-07, 12:25
Medlem
Frågan som bör ställas, så här några dagar efter massakern i Örebro, är om Ebba Busch
har framfört något liknande den här gången. Troligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in