• 1
  • 2
2024-12-26, 12:11
Medlem
TengilDenGroves avatar
Jag har kört med Anton i 6 månader och är helnöjd.
Är ingen raketforskning i det han gör men att få nån att bolla idéer med gällande kost och träning, och en väldigt smidig app med recept har gjort det hela väldigt enkelt.
Gick ner 20kg samtidigt som jag ökade vikterna på gymmet.
Kostade mig 1700/månad och vad jag förstår så är det individuellt beroende vilket upplägg man kör.
Citera
2024-12-26, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TengilDenGrove
Jag har kört med Anton i 6 månader och är helnöjd.
Är ingen raketforskning i det han gör men att få nån att bolla idéer med gällande kost och träning, och en väldigt smidig app med recept har gjort det hela väldigt enkelt.
Gick ner 20kg samtidigt som jag ökade vikterna på gymmet.
Kostade mig 1700/månad och vad jag förstår så är det individuellt beroende vilket upplägg man kör.
1700 månad? 😂 Du hade kunnat lägga en dag eller två på att läsa på lite om energi balans och googlat lite recept så hade du kunnat lösa den viktnedgången helt på egen hand.

Satte nästan kaffet i halsen, 1700 i månaden vilken jävla scam, men visst har man ekonomin till det och inte något som intresse av att lära sig på egen hand så varför inte.
Citera
2024-12-26, 23:15
Medlem
TengilDenGroves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
1700 månad? 😂 Du hade kunnat lägga en dag eller två på att läsa på lite om energi balans och googlat lite recept så hade du kunnat lösa den viktnedgången helt på egen hand.

Satte nästan kaffet i halsen, 1700 i månaden vilken jävla scam, men visst har man ekonomin till det och inte något som intresse av att lära sig på egen hand så varför inte.

Absolut hade jag kunnat göra det, och det gör jag också numer, men när jag kämpat utan resultat i flera år och inte fått det att fungera då jag har dålig disciplin, så var det väldigt mycket värt för mig att behöva göra en incheckning varje vecka.
Sen nu när jag gjort det halvåret så har jag fått in rutinerna och det rullar på ändå, men det var en välbehövlig boost för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in