Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-29, 19:47
Medlem
Detta avskräde till människa stalkade och terroriserade mig i ett halvår innan jag fick stopp på eländet. (5år sedan) I guess karma is a bitch 🤷‍♀️
Citera
2022-04-29, 20:43
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mara-jade
Detta avskräde till människa stalkade och terroriserade mig i ett halvår innan jag fick stopp på eländet. (5år sedan) I guess karma is a bitch 🤷‍♀️

Berätta gärna mer snälla.
Citera
2022-04-30, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mara-jade

Vad tänker du på då?
Citera
2022-04-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlstadfinest
Japp.. inlägget högre upp med gay etc.. ryktesspridning när man namedroppat folk tycker jag bara är lågt, bättre att hålla sig till fakta. Men det är väl roligare och cooolare att sitta och häva ur sig saker bakom en skärm.

Den J*han jag känner är iaf en väldigt fin, känslosam och ödmjuk person. Han har aldrig slagit eller behandlat mig illa under den tiden vi sågs.
Du är inget annat än en billig hora! Du borde mycket väl känna till vad denna gay hittat på!
Citera
2022-04-30, 16:17
Moderator
Parongatans avatar
Johan Friman alltså. Den här individen med andra ord.
Citera
2022-04-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Johan Friman alltså. Den här individen med andra ord.
Va nollan inte inblandad i nån krashad bil och något med droger?
Citera
2022-04-30, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Hade hoppats på stefan holm men det sket sig. Gillar inget alls hos honom.

Han gillar nog inte läderbögar som dig heller.
Citera
2022-04-30, 17:33
Medlem
Denna herre verkar ha gästspelar här på forumet tidigare.

(FB) Elitidrottsman gripen för narkotikabrott i Karlstad

Citat:
Som maratontabellen säger har han gjort en hel del poäng genom tiderna. Dock ska det påpekas att man ofta kunde stöta på spelaren ifråga i diverse lägre serier i U/B-lag där han förmodligen njöt av att vara kung. (Jämför detta med att Pelle Prästberg skulle dubblera i FBK och samtidigt göra 15matcher i division 2, så skulle poängen dra iväg rätt snabbt). Det är välkänt att han inte är direkt populär i innebandykretsar. Dryg och kaxig är några epitet som kan användas och förmodligen är det inte många i "innebandyvärlden" som gråter floder. Att han kallas "elitidrottsman" och hamnar på samma sida som "skvaller om kungen" känns lite som overkill. Någon i tråden sa Stefan Holm, känns ljusår ifrån det.
Det är allmänt känt att han har "pappa-betalar"-stilen på krogen där han syns flitigt, och det är egentligen ingen som är förvånad.

Sympatisk kille, lite som att vara snyggast i klassen på särskolan och vara den enda som saknar adekvat handikapp. Bedrift!
Citera
2022-04-30, 21:02
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Va nollan inte inblandad i nån krashad bil och något med droger?

Jag har tyvärr ingen koll på det. Men enligt det jag läst härinne och fått fram på Google, känns det inte alls otänkbart. Johan Friman verkar ha stora personliga problem både med droger och hur han uppför sig emot andra människor.
Citera
2022-04-30, 22:30
Medlem
vitvalens avatar
Johan Friman är lite av en kuksugare av vad man kan förstå efter att ha hört historierna om honom.
Citera
2022-04-30, 23:33
Medlem
Med all respekt för att Joh*n verkar vara ett kräk så har han ändå blivit utsatt för en grov misshandel som polisen rubricerar som mordförsök alt. grov misshandel.
Förtjänat eller inte låter jag lämna till er som vet mer.

Men

Inget skvaller/rykten om den 30-åring som polisen gripit som misstänkt?
Känns ju ändå som någon från Karlstad, eller?
Citera
2022-05-02, 13:28
Medlem
Någon som vet hur man kan få tag i häktningsframställan? MGM verkar ha blivit gripen i Göteborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in