Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-05, 10:48
  #109
Medlem
Mycket roligare om dom låtit honom limma fast sig själv och sen bara ignorerat honom
Citera
2022-05-05, 10:55
  #110
Medlem
Gwildors avatar
Satan vilken korkad idiot. Hoppas att du är här inne och läser och skäms 😂 Vad i helvete tror man att man ska uppnå med det där?
Citera
2022-05-05, 11:01
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Pontus Bergendahl är en mycket sjuk och farlig man. Han är totalt gränslös i sin galenskap
och har insett att folket i demokratin sverige aldrig kommer acceptera deras galna bild av verkligheten.
Klimatnödläget ger dom rätt att ta till vilka åtgärder som helst mot vad dom anser är hotet mot
miljön. Skulle inte bli ett dugg förvånad om dom sprängde Volvo fabrik eller bombdåd mot flyget.
Hoppas SÄPO har koll på honom och svansen runt deras guru.

Jag kan ju tycka att Sverige behöver mer terrorism för att väcka det sovande folket. Om det då blir några miljömuppar i stället för islamister är nästan bara en fördel.
XR's av verkligheten är inte alls lika galen som det samhälle vi i västvärlden har lyckats bygga upp. Även om en del i deras syn är lika kontraproduktivt som miljöpartiets symboliska ogenomtänkta "lösningar".


On.T: Jag betvivlar starkt att personen som tänkte limma fast sig hade konsensus för sitt påhitt inom XR (om han nu var därifrån), det blir ju direkt kontraproduktivt att störa en faktisk klimatdebatt där XR till och med har en representant. I denna kontext blir det direkt löjligt att "försöka sprida sitt budskap genom civil olydnad", än mer så när denne inte ens lyckas... Det finns vettiga miljöaktivister också.
Citera
2022-05-05, 11:01
  #112
Medlem
Witkos avatar
Riggat av STV?

Han borde dränkt sig själv istället för att symbolisera de stigande världshaven.
Citera
2022-05-05, 11:04
  #113
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Vilket lim använder han? Måste vara något väldigt snabbtorkande om det ska ha någon effekt, inget vanligt jävla Karlssons Klister.

Det var väl något eko miljö svanen märkt lim, skit alltså - därför fastnade han inte.

Ohh the ironi..
Citera
2022-05-05, 11:04
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kunde väl satt eld på sig själv istället.

Eller hur. Visa att man är riktigt seriös. Inte använda lim som någon jävla fjant.
Citera
2022-05-05, 11:07
  #115
Medlem
Carl Serungs avatar
Haha, detta var ju helfestligt.
JAG LIMMAR! och sedan massa konstiga ljud och folk som ser besvärade ut. Till sist blir dåren bortsläpad och ser ut som en säck potatis.

Kan JAG LIMMAR bli nya inneordet?
Citera
2022-05-05, 11:08
  #116
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Limma ihop käften och ögonen och händerna på varsin skinka. Passerade några idioter på Liljeholmsbron någon vecka sen.

Alltså bröderna i Wrong turn ser och beter sej normalare.

Dom kunde väl åka till Ryssland demonstrera mot kriget och limma fast sej på någon snut.
Ha ha ! Spot on
Citera
2022-05-05, 11:11
  #117
Medlem
Hände i Premier League för några veckor sen också, först försökte en mupp binda fast sig med buntband runt halsen i stolpen. Stoppade matchen i typ 10 min, veckan efter försökte en annan limma fast sig i stolpen, det gick inte alls. Då var det Just Stop Oil som låg bakom
Citera
2022-05-05, 11:14
  #118
Medlem
Roligt att idioten skriker "Jag limmar, JAG LIMMAR" med samma tonfall som "Jag har en bomb!".
Citera
2022-05-05, 11:15
  #119
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Precis.

Det är samma kulturmarxister som vi ser i exempelvis BLM och Refugees Welcome. Allt handlar om makt och kontroll, miljö är bara det senaste tröttsamma svepskälet i en lång rad av dem, tillbaka till 1917.

Se nedan.




Givetvis är det lagändringar som tar ifrån alla rika direktörer och kapitalister möjligheten att driva sina framgångsrika företag och affärer, och skapar ett nytt "miljöproletariat", som äter skalbaggar och maskar och går klädda i naturfärgad hampa, i sina solpanelsuppvärmda hus, där staten ransonerar ut förbrukningsel 2 timmar per dag. Sådana som hon själv, däremot, njuter av "miljönomenklaturans" frukter. El 24/7, människoföda och importerat mode, tillverkat av utsvultna barn i Bangladesh.

Alltid samma sak. Alltid.
Din sista del av inlägget är så sann så sann ! Bra där
Citera
2022-05-05, 11:19
  #120
Medlem
CockWitchs avatar
Hahahahahah ”jag limmar”. Det ska jag börja säga när nån talar emot mig. Passa dej svenne ”jag limmar”. Hahahaha.

Dessa jävla idioter borde bry sig om annat än att limma i dagens Sverige med inflation och krigshot osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in