Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-05, 14:48
  #145
Medlem
belfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är dock lite roligt att det finns såna här människor
Det går inte att förstår hur dom tänker.. Finns ingen logik eller sunt förnuft.

Man undrar ju lite över va tusan det är som orsakar att hjärnan inte funkar som den ska.


Roligt va det iaf
Vegankost kan på sikt skada hjärnan. En ung människa som går över till vegankost kan hämmas i utvecklingen, se ut som 12 när hen är i sena tonåren, drabbas av hjärnskador som depressioner och kognitiva problem, tvångssyndrom osv.
Delen av hjärnan som tänker logiskt och analyserar blir försvagad, den är känslig då den är relativt nyutvecklad hos människa, och de primitiva känslostyrda delarna av hjärnan tar över. Det går alltså inte nå dessa människor med förnuftsresonemang.
Citera
2022-05-05, 15:00
  #146
Medlem
PA-Staffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
En tvättäkta beta cuck som vill ha lite rebellpoäng för att få kvalificera till sexuallekar med någon rödstrumpa.

Se på skrabban som fått i uppgift att rulla med ögonen och göra miner varje gång den där Jönsson talar och är i bild. Det är ingen slump att just hon står i exakt rätt vinkel, på en position vem som helst så klart inte bara kan ställa sig på.

Det här är samma tant som viskar i örat på han som blivit utsedd att utföra den här "tv-kuppen".

Vi kan alltså konstatera att en miljöaktivist är utplacerad av SVT, bakom den enda som kan föra ett sakligt resonemang utan inblandning av känslor och personangrepp.

Det är därifrån inte så långt till att SVT kände till aktivisternas plan, kanske var det SVTs idé för att få någon att vilja se dyngan?
Citera
2022-05-05, 15:17
  #147
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Jag är limmad - årets sägning för att uttrycka att man utfört en meningslös handling i en viktig fråga

Jag hade tänkt använda det i situationer då jag gör något som jag tycker är viktigt men egentligen är meningslöst (t.ex. skriva inlägg på Flashback) och inte vill bli avbruten. "Nej, jag kan inte stäng av datorn och gå ut med hunden just nu - jag är limmad!"
Citera
2022-05-05, 15:28
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NakedSunshine
Svårt att ta reda på?

Ena killen som var med i debatten kände ju snubben som limmade fast sig så han lär ju veta vem det var. ^^
Citera
2022-05-05, 15:36
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moonleaf
Ena killen som var med i debatten kände ju snubben som limmade fast sig så han lär ju veta vem det var. ^^

XR representanten är från XR och vet vem det är, att limma sig är typiskt XR-beteende, således är det mest troligt någon från XR. Att då gå med i en av dem stängda XR-grupperna i sociala medier borde väl vara ett klart nästa steg om man vill veta vem det är.
Jag själv orkar inte med det böket då jag inte bryr mig om vem det är, men för den som orkar... :>
Citera
2022-05-05, 16:03
  #150
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Varför säger ingen vem det är? Är det en totalt inkognito snubbe eller?
Ja, letar i vänlistorna hos dessa godhetsknarkare. Närmaste jag har kommit var en som hette Lim i efternamn. Dom lever ju för att ha "vänner" så det tar tid att hitta denne autist.

Nej, jag ger upp. Det är som att försöka hitta ett prakt-retard i en retard-höstack.
__________________
Senast redigerad av Readyfreddie 2022-05-05 kl. 16:34.
Citera
2022-05-05, 16:11
  #151
Moderator
Parongatans avatar
Man ska aldrig börja med lim. Det är väldigt lätt att fastna i det.

Vem är denne limaktivist? När han stormade fram såg man direkt på blicken att han är rejält sjuk. Och det var polisen som drog iväg honom. Inte vakter.
Citera
2022-05-05, 16:14
  #152
Medlem
Severlohs avatar
Haha. Pricken över i:et hade ju varit om han skrek ”Ring åklagaren! De tar mitt lim!” när polisen släpar bort honom.
__________________
Senast redigerad av Severloh 2022-05-05 kl. 16:20.
Citera
2022-05-05, 16:22
  #153
Medlem
Jag brukar skrika det i baren till mina kompisar om de stör mig när jag pratar med någon av motsatt kön.

”JAG LIMMAR!!!”
Citera
2022-05-05, 16:29
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Man ska aldrig börja med lim. Det är väldigt lätt att fastna i det.

Vem är denne limaktivist? När han stormade fram såg man direkt på blicken att han är rejält sjuk. Och det var polisen som drog iväg honom. Inte vakter.
Rätt bra skämt där i början. Vattenfast. Dra ett till så kanske jag håller mig kvar. 😂
Citera
2022-05-05, 16:44
  #155
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurksylta
Beundransvärt att det finns sådana som agerar offentligt för det de tror på, utan att skygga för konsekvenserna, till skillnad från oss fegisar som sitter här och är anonymt ”verksamma”, utan att egentligen göra ett skit.

Svårt att veta exakt vad han tog ställningstagande för eller emot. Och vad skulle i så fall hans agerande förändra? Mer än att han får sitta på polisstationen i ett par timmar. Han är en byfåne, mod och idioti är inte samma sak.
Citera
2022-05-05, 16:46
  #156
Medlem
pe11es avatar
Jag såg "showen", aktivisterna verkar tro på fullt allvar att Sverige ska rädda jorden från undergång.
Vi som står för 0.1% av de totala utsläppen, åk iväg och rena några fabriker i länder som producerar våra varor istället och som sedan fraktas hit med båtar från andra sidan jordklotet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in