Säkert spolat ner flera hundra gram vaket. Lite surt haha men ändå bra. Kostar mer att ta smutset. Kommer undan billigt om man skickar ner det i toaletten…
Har spolat ner så mycket måla måla i toaletten. Kan inte ha sånt hemma helt enkelt. Asså typ druckit några bira på lunchen ringt ett samtal dammat i mig en stadig får lite panik längre fram då jag har hustru och barn som absolut inte får veta, så då spolar jag ner bevisen! Ångra mig aldrig! Det här var länge sen och inget som händer nu för tiden. Hade några polare som vart så lacka och tyckte jag kunde ge till dem istället.
Bor på behandlingshem och fick för mej att kasta allt tjack i soprummet. Själva soptunnan är en stor vagn så man måste ha stege för att komma ner i den. Får för mej att personalen ska krypa runt i vagnen och leta efter mitt tjack. Men samtidigt varför skulle dom göra det för? Ingen vet ju. Men har värsta nojan nu. Kanske måste sova.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!