Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Jag mr bra i mitt hus jag kpt i Stockholm med 50% egen finans samt cashad audi i garaget.
Hoppas du mr bra i din hla med
Kan vi inte diskutera fotboll hr eller r du lika anti som Chelsea att prata fotboll
![Smile](https://static.flashback.org/img/smilies2/smile1.gif)
?
Det spelar ingen roll var en skit bor eller skryter om vilken bil han sger han har, "en skit r alltid en skit"
POOL brjade bst och CHE avslutade bst under 90 min. Fr de som inte kan se eller lsa mina inlgg kan det bli vad som helst men alla som lmnat mammas gata vet att smeknamnet p Liverpl internationellt r POOL och inget annat. P min bar skriker vi Go POOL Go tills mlet kommer och det blir ett tjut som inte kan beskrivas.
Tror det var med alla mammors drmprins Gerhard p topp som POOL blev s poppis hos thai lady och sen kom sta Torres samt busen Suarez och arabkungen Sahla. En kung r alltid en kung lskad av alla och drmmarna vandrar vidare.
Ett komplett lag nu utan stjrnor och med en pnyttfdd Klopp full av passion blir det nog nya straffar med fler l slda som avgr kassan eller ett ml under plus tiden i vrsta fall. Ser fram emot det innan World Cup kommer in 21 nov i Qatar och vrmer upp vintern som just brjat sitt intg p arenorna. Musik och fotboll hur kan ngon missa det?