2022-05-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Mrkligt nd hur allt du ser, hr & lser handlar om Liverpool

Ironi p hg niv nr din signatur r om anvndaren du citerade i frga.
2022-05-14, 23:15
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Ironi p hg niv nr din signatur r om anvndaren du citerade i frga.

Jag tror inte att du frstr vad ironi betyder.
2022-05-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag tror inte att du frstr vad ironi betyder.

Jag vet att du inte gr det, just drfr du anvnder verbet tror.
2022-05-14, 23:25
Medlem
Drickbacks avatar
Trent r den yngsta engelsman att vinna 6 trofer, h grabben r bara 23 r. Sjukt att hinna med det f gjort under sin livstid.
Champions League 2019, Supercupen 2019, klubblags-VM 2019, Premier League 2020, ligacupen 2022, FA-cupen 2022.

Henderson r frsta Liverpool kapten som vunnit alla ovan titlar.
2022-05-14, 23:31
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ngon som vet varfr Werner satt p bnken hela matchen? En schism med trnaren 🤔
Visade sig enligt Tuchel att han blev skadad p uppvrmningen.
2022-05-15, 00:06
Medlem
andra sidan s har han suttit p bnken mycket denna ssong. Tror han flyttar, Menar allts samma spelare du relaterade till. Glmde citera.

Leipzig r nt annat, tyska trnarna r bra, men spelarna som kommer ver frgar inte riktigt. PL r den bsta ligan. Mste vara.

Den r det.
2022-05-15, 00:21
Medlem
Drickbacks avatar
Enligt Salah sjlv r han okej till CL finalen. Om han menar det eller mrkar terstr att se, sjlvklart han inte sger att han missar den och ger Real en boost.
2022-05-15, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Jag mr bra i mitt hus jag kpt i Stockholm med 50% egen finans samt cashad audi i garaget.

Hoppas du mr bra i din hla med

Kan vi inte diskutera fotboll hr eller r du lika anti som Chelsea att prata fotboll?
Det spelar ingen roll var en skit bor eller skryter om vilken bil han sger han har, "en skit r alltid en skit"

POOL brjade bst och CHE avslutade bst under 90 min. Fr de som inte kan se eller lsa mina inlgg kan det bli vad som helst men alla som lmnat mammas gata vet att smeknamnet p Liverpl internationellt r POOL och inget annat. P min bar skriker vi Go POOL Go tills mlet kommer och det blir ett tjut som inte kan beskrivas.

Tror det var med alla mammors drmprins Gerhard p topp som POOL blev s poppis hos thai lady och sen kom sta Torres samt busen Suarez och arabkungen Sahla. En kung r alltid en kung lskad av alla och drmmarna vandrar vidare.

Ett komplett lag nu utan stjrnor och med en pnyttfdd Klopp full av passion blir det nog nya straffar med fler l slda som avgr kassan eller ett ml under plus tiden i vrsta fall. Ser fram emot det innan World Cup kommer in 21 nov i Qatar och vrmer upp vintern som just brjat sitt intg p arenorna. Musik och fotboll hur kan ngon missa det?
2022-05-15, 11:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
andra sidan s har han suttit p bnken mycket denna ssong. Tror han flyttar, Menar allts samma spelare du relaterade till. Glmde citera.

Leipzig r nt annat, tyska trnarna r bra, men spelarna som kommer ver frgar inte riktigt. PL r den bsta ligan. Mste vara.

Den r det.

Fast Ibrahima Konate har gjort det skitbra i Liverpool och han kom frn just Leipzig. Startade denna matchen.
2022-05-15, 13:25
Medlem
knarkparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Varfr buas det under nationalsngen?

Detta var tydligen anledningen till att Liverpool-supportrarna buade.

https://www.mirror.co.uk/sport/footb...a-cup-26965839

Citat:
Some will certainly be questioning why Reds fans hold such disdain for the tune but it appears that the booing can be traced back to the 1980s. Severe opposition to the Conservative government at the time, as well as the fallout following the Hillsborough tragedy, drove a wedge between the city and the rest of the country.

Those on Merseyside also feel like the current Government continue to bat-aside their welfare, with foodbanks outside of both Anfield and Goodison a regular feature. In fact, Liverpool supporters have further displayed their disdain for patriotism with a sign reading Scouse Not English regularly seen at the home of Jurgen Klopp s men.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in