• 2
  • 3
2025-01-24, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Vad skall man prata med kvinnor om när de inte ligger och äter chips och glor på romcom på Netfilx eller scrollar Insta?

Handväskor, skor, smink, hår, mode? Gå i kläd och skoaffärer, 1-2 tim på Kicks och så kronan på verket, helvetet på jorden IKEA! Inredningsstirriga kvinnor som far omkring medan maken hålögd och apatisk kör kundvagnen med hopp om att belönas som en hund med varmkorv vid utgången.

Fika och sitta tyst och glo på folk...

När man skall se på film eller tv-serier så skall det vara kostymdrama och handla om rika människor och överklass miljöer.

Lägger man på en skiva Entombed så skiter hon på sig och evakuerar lägenheten som om det brann med händerna för öronen.

Vill man se en "manlig" TV-serie såsom The last of US går hon och lägger sig i ren protest.
Inte en aning då jag inte direkt brukar möta på särskilt mycket intressanta män i dejtingvärlden så vad sådana pratar med kvinnor om kan jag tyvärr inte hjälpa dig med att tipsa kring.
Citera
2025-01-24, 01:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
Inte en aning då jag inte direkt brukar möta på särskilt mycket intressanta män i dejtingvärlden så vad sådana pratar med kvinnor om kan jag tyvärr inte hjälpa dig med att tipsa kring.

Vad tillför en kvinna en huslig man förutom sex? Förr i tiden erbjöd ju kvinnor ett fint och ordnat hem, mat på bordet och trivsel men numera är det ju bortplockat ur ekvationen.
Citera
2025-01-24, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Vad tillför en kvinna en huslig man förutom sex? Förr i tiden erbjöd ju kvinnor ett fint och ordnat hem, mat på bordet och trivsel men numera är det ju bortplockat ur ekvationen.
Ja jag kan säga att jag inte kommer ställa mat på bordet åt någon man så. Jag gillar att inte ta hand om en karl.

Vad har en man att erbjuda en kvinna om hon måste uppvakta honom för dåligt sex?
Citera
2025-01-24, 01:55
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ingenting du säger har ens med nätdejting att göra. Bara en massa vanligt dravel från män som inte får ligga.

Män går inte ut i krig för kvinnor. Det är männen som är orsak och verkan i allt varför det ens blir krig.

Enligt många män så är kvinnor intressanta för mer än sex men ja, för att fånga en man ska man stå ut med att ligga med honom tillräckligt länge och det är så långvariga relationer uppstår.

Det är även skälet till att kvinnor som artikeln påstår, är passiva. Man blir inte särskilt kär i ett dåligt knull och det är vad män har att erbjuda. För män må vara ute efter sex men de glömmer bort att det är en fördel om de blir bra på det också om det nu är deras enda intresse.

Faktiskt fascinerande att sex är den enda passionen en människa kan leva för utan att försöka bli duktig på ämnet. Som presterande i det dvs, inte som sexmissbrukare.
Har män inte historiskt gått ut i krig för män kvinna? Offrat sig för kvinnor? Nej okej bitterfitta då vet vi.

Din bild av krig är korkat förenklad och det vet du men antar kvinnor inte har sinne nog att förstå annat än en förljugen bild av historien och även i nutid formad av en barnslig feministisk propaganda-lins.

Okej men då vet vi hur bitter du är för att män lämnar dig fortsätt proppa SSRI och lycka till!
Citera
2025-01-24, 01:56
Avstängd
Citat:
Ja jag kan säga att jag inte kommer ställa mat på bordet åt någon man så. Jag gillar att inte ta hand om en karl.

Vad har en man att erbjuda en kvinna om hon måste uppvakta honom för dåligt sex?

Det finns inga kvinnor värda att knulla som skulle få för sig att uppvakta en man. Skulle en kvinna uppvakta mig skulle jag bli misstänksam direkt. Särskilt om hon inte såg ut som en trafikolycka.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in