2022-05-23, 07:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
https://twitter.com/ogbk12/status/1528476306819715073

Gr inte att vinna ligan p ett vackrare stt... lskar den hr jvla klubben 💙🥺

Visst, fina suppotrar som misshandlar motstndare nr man vinner guldet. Fy f*n fr en sdan klubb. Tvngsflytta den till Championship 2022.

Detta mste stmmas i bcken.
Citera
2022-05-23, 08:34
Medlem
Fake news som vanligt frn skitlnderna SvEngland. Man kunde tro att det var MC supportrar som attackerade Olsen men naturligtvis var den LIV supporters d Olsen spelat rollen som en frvuxen junior stelbent och osker utan luft under skorna. sedan ett lngskott med fri sikt som det tog evigheter att frska n. Redan de frsta minuterna nstan sjlvml pga slarviga klumpftter.

Hur fan kunde han f hoppa in i en s viktig PL match, vem bestmde det? Man vet ju aldrig nr folkets fotboll s sprat ur att den franske bankmannen mpappe vill ha miljoner varje gng han tar p sig skorna och inte fan r det araberna som betalar utan allt annat runt PSG, bensinpriset och tittandet.

FIFA har nog dubblat sin korruption med Worl cup under vintern ... Jag vgrar i allafall betala fr att se matcherna och undviker logo klder av vrsta sorten. Thai TV visar gratis matcher varje vecka utom nattmatcherna om det inte r finaler och igr visade de LIV. Sen finns alla barer och hessan m.fl s visst gr det. Mina f-lskande vnner i S umgs istllet vid den lokala "kern" nu med lktare, skrattar och mr bra.
Citera
2022-05-23, 11:48
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Fake news som vanligt frn skitlnderna SvEngland. Man kunde tro att det var MC supportrar som attackerade Olsen men naturligtvis var den LIV supporters d Olsen spelat rollen som en frvuxen junior stelbent och osker utan luft under skorna. sedan ett lngskott med fri sikt som det tog evigheter att frska n. Redan de frsta minuterna nstan sjlvml pga slarviga klumpftter.
r det konstaterat han r anhngare till Liverpool? Bara lst att han r frn Merseyside.
Citera
2022-05-23, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
cklig klubb, ckliga "supportrar", ckliga gare!!!

Ni scousers har ju en historia av inavel s ingen tar er serist. Grt lite nu s mr du nog bttre sen.
Citera
2022-05-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Helt enig vidrigt med massa dopade smutsklubbar som Chelsea City och snart Newcastle. Pool och Spurs tex r tminstone kta.

Ja era miljadrer till gare r skert jttegoda och har tjnat ihop sin frmgenhet p ett hederligt stt.
Citera
2022-05-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
r det konstaterat han r anhngare till Liverpool? Bara lst att han r frn Merseyside.
Ser du ngot annat motiv s bertta grna fr jag gr det inte men frstr de som "klappade honom p axeln" efter en sdan krasch p plan. Media frskte gra en stor grej men stoppades, bra dr!

Var dr en gng och sg minst 1000 poliser redo till attack och de sa att vi skulle g till hotellet innan matchen slutat och vi gick i skydd d tomflaskor kastades. De sg vi var lantisar. Nu sker nog vldet mer osynligt fr att slippa straffet.

Tittade idag lite p MC matchen och det var nra att LIV tagit titeln men MC var vassare tydligen.
Citera
2022-05-23, 16:20
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Hur fan kunde han f hoppa in i en s viktig PL match, vem bestmde det? Man vet ju aldrig nr folkets fotboll s sprat ur att den franske bankmannen mpappe vill ha miljoner varje gng han tar p sig skorna och inte fan r det araberna som betalar utan allt annat runt PSG, bensinpriset och tittandet.

FIFA har nog dubblat sin korruption med Worl cup under vintern ... Jag vgrar i allafall betala fr att se matcherna och undviker logo klder av vrsta sorten. Thai TV visar gratis matcher varje vecka utom nattmatcherna om det inte r finaler och igr visade de LIV. Sen finns alla barer och hessan m.fl s visst gr det. Mina f-lskande vnner i S umgs istllet vid den lokala "kern" nu med lktare, skrattar och mr bra.

S du tror p fullaste allvar att attackerna (i plural) p RO begicks utav LFC-supportrar?! Varfr skulle dessa kpa biljetter till en Manchesterkamp och jublandes springa in p plan fr att ska upp RO och misshandla honom? Klla p ditt pstende, tack!
Citera
2022-05-23, 16:22
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ser du ngot annat motiv s bertta grna fr jag gr det inte men frstr de som "klappade honom p axeln" efter en sdan krasch p plan. Media frskte gra en stor grej men stoppades, bra dr!

Var dr en gng och sg minst 1000 poliser redo till attack och de sa att vi skulle g till hotellet innan matchen slutat och vi gick i skydd d tomflaskor kastades. De sg vi var lantisar. Nu sker nog vldet mer osynligt fr att slippa straffet.

Tittade idag lite p MC matchen och det var nra att LIV tagit titeln men MC var vassare tydligen.
Varfr vilja vara p en Citymatch som Liverpool supporter om ens lag inte spelar dr?
Man kan givetvis bo p annan n det lag man hller p.

Nu vet jag inte exakt varifrn skdaren springer in frn men utgr frn kortsidan sett till hans lpning p innerplan.
Citera
2022-05-23, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
S du tror p fullaste allvar att attackerna (i plural) p RO begicks utav LFC-supportrar?! Varfr skulle dessa kpa biljetter till en Manchesterkamp och jublandes springa in p plan fr att ska upp RO och misshandla honom? Klla p ditt pstende, tack!
Vad ser du fr annat motiv n Hmnd att inte LIV vann PL? Det finns mnga orsaker till att personen hade en biljett och var dr men nu rcker det vl att veta att MC vann ligan till slut och lmna varfr folk r galna.

Du behver inte skicka en klla men k dit och g runt p pubarna och frga om du mste veta.
Och jag har inte lst om ngn misshandel men en klapp och en knuff.

Jag bedmde MC matchen som mer spnnande och hade ocks valt den d den var mer oviss. LIV matchen var en enkel vinst, trodde jag. Men thai tv visa LIV och nu rcket det!

Laget med flest pong vann och LIV har snart en by chans att visa pengarnas makt bland likasinnade RM s grt inte mer med "ord och meningar"! Varje r sger jag aldrig mer d nattmatcherna suger fr mej. Se dagen efter med inspelning? Vaknar prick avspark, haha.
Citera
2022-05-23, 18:57
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Vad ser du fr annat motiv n Hmnd att inte LIV vann PL? Det finns mnga orsaker till att personen hade en biljett och var dr men nu rcker det vl att veta att MC vann ligan till slut och lmna varfr folk r galna.

Du behver inte skicka en klla men k dit och g runt p pubarna och frga om du mste veta.
Och jag har inte lst om ngn misshandel men en klapp och en knuff.

Jag bedmde MC matchen som mer spnnande och hade ocks valt den d den var mer oviss. LIV matchen var en enkel vinst, trodde jag. Men thai tv visa LIV och nu rcket det!

Laget med flest pong vann och LIV har snart en by chans att visa pengarnas makt bland likasinnade RM s grt inte mer med "ord och meningar"! Varje r sger jag aldrig mer d nattmatcherna suger fr mej. Se dagen efter med inspelning? Vaknar prick avspark, haha.

Frstod vl att du var full av skit! Du drmmer - sluta med rkat och du skall se att du ser p ting lite annerledes.
Citera
2022-05-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
https://twitter.com/ogbk12/status/1528476306819715073

Gr inte att vinna ligan p ett vackrare stt... lskar den hr jvla klubben 💙🥺
Tack fr den underbara bilden som sger allt om var bucklan hamnade till slut. En del hr frstr nog inte hur pongen rknas utan rknar bara med att Pappa r bst men nr MC kommer ngande, ajajaj.

Ingen avundsjuka, svordomar eller bajs i byxan kan ndra p det d PL r slut fr denna ssong och kvar finns bara lidanden och gldje, vlj sjlv, tack eller hat!

Tack MC och LIV att ni serverade s god underhllning till slutet med bilden ovan. Nstan, men bara nstan i klass med LEI segern 2016 frn Ingenting till Allting innan klubben rvades p de bsta av ffa MC. Sn r fotbollen idag!
Citera
2022-05-24, 00:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Ja era miljadrer till gare r skert jttegoda och har tjnat ihop sin frmgenhet p ett hederligt stt.

r du dum i huvudet? Du kan inte p allvar jmfra oss med City och Chelsea? P vilket stt har vi kpt oss till CL tex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in