Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-10-04, 22:00
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Skall bli intressant att se var detta landar, i och med att Najas skulle lyfta det internt.

Upptäckte den här tråden då pappskallen fortfarande förpestar tråden där han bland annat passar på att spoila slutet på filmer när han inte är upptagen med att skriva quiz om The Shining för de som inga quiz vill ha.

Lyftes det någonsin internt?
Citera
2024-10-04, 23:46
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Upptäckte den här tråden då pappskallen fortfarande förpestar tråden där han bland annat passar på att spoila slutet på filmer när han inte är upptagen med att skriva quiz om The Shining för de som inga quiz vill ha.

Lyftes det någonsin internt?
Ja... det här hade ju varit intressant att få en fortsättning på.
Men så här två år efter senaste inläggen i tråden så fortsätter ju användaren på samma sätt. Så det lär väl inte ha hänt ett skit och lär väl inte hända något heller.

Vissa användare har ju frikort på forumet, det är sedan gammalt.

EDIT: Sen låter jag det vara osagt om denne användare faktiskt bryter mot någon regel på forumet eller ej. Men jobbigt är det ju helt klart.
Senast redigerad av Bartman777 2024-10-04 kl. 23:52.
Citera
2024-10-05, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Ja... det här hade ju varit intressant att få en fortsättning på.
Men så här två år efter senaste inläggen i tråden så fortsätter ju användaren på samma sätt. Så det lär väl inte ha hänt ett skit och lär väl inte hända något heller.

Vissa användare har ju frikort på forumet, det är sedan gammalt.

EDIT: Sen låter jag det vara osagt om denne användare faktiskt bryter mot någon regel på forumet eller ej. Men jobbigt är det ju helt klart.

@JokerMannen har inget frikort hos forumet Flashback mer än, i din fantasivärld.

Flashback's regler är gällande för alla skribenter och postare, det vill säga, bryter jag mot någon av forumet Flashback's regler så kommer en moderator att ta bort mitt postade inlägg från aktuell tråd, antingen får jag en varning eller också inte.

Hörsamma jag inte, blir jag till sist avstängd från forumet Flashback. Jag kan också bli bannlyst om jag överträder vissa av forumets regler.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in