2024-12-27, 13:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Nu har jag inte koll p Laidback verlag, men jag tror det r tillgngligt fr alla som har varit med i ett halvr o har minst 200 inlgg, s d kan man ju faktiskt vara dr om man vill. Vad r problemet med att lgga det mer synligt s att fler med denna access hittar dit (d ven chattrden)? Jag tror att det skulle vara gynnsamt fr hela Laidback faktiskt.

Utveckling och nytt blod behvs fr verlevnad p sikt!

Flashback r ett mnesorienterat diskussionsforum s det finns ingen som helst anledning att framhva en feature som Laidback mer n ngot annat.
Citera
2024-12-27, 15:14
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Nu har jag inte koll p Laidback verlag, men jag tror det r tillgngligt fr alla som har varit med i ett halvr o har minst 200 inlgg, s d kan man ju faktiskt vara dr om man vill. Vad r problemet med att lgga det mer synligt s att fler med denna access hittar dit (d ven chattrden)? Jag tror att det skulle vara gynnsamt fr hela Laidback faktiskt.

Utveckling och nytt blod behvs fr verlevnad p sikt!

Okey d frstr jag hur du menar!
(Tillgnglig fr alla som uppfyller kriterierna!)

Chatten finns lika synlig som vriga Laidback, det r bara en annan underrubrik.
Jag tror att det r p samma stt dr som med andra mnen att alla r inte intresserade av att chatta eller leka ordlekar mm, en del vill bara sitta och lsa som jag sjlv gr i vldigt mnga andra forumdelar.

Det r roligt nr det tillkommer nya mnniskor men det r inte ndvndigt fr just den trden d det alltid finns ngra som vill smprata om olika saker!
Citera
2024-12-28, 10:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Flashback r ett mnesorienterat diskussionsforum s det finns ingen som helst anledning att framhva en feature som Laidback mer n ngot annat.
Kanske det, s varfr inte ha det bara som ett eget forum d bland vriga mnesrubriker (mer synligt)? Om det nu inte ska finnas, varfr ha det kvar verhuvudtaget d.

Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Okey d frstr jag hur du menar!
(Tillgnglig fr alla som uppfyller kriterierna!)

Chatten finns lika synlig som vriga Laidback, det r bara en annan underrubrik.
Jag tror att det r p samma stt dr som med andra mnen att alla r inte intresserade av att chatta eller leka ordlekar mm, en del vill bara sitta och lsa som jag sjlv gr i vldigt mnga andra forumdelar.

Det r roligt nr det tillkommer nya mnniskor men det r inte ndvndigt fr just den trden d det alltid finns ngra som vill smprata om olika saker!
Jag har varit aktiv i Laidback nu i ngor/ngra r typ. Och jag gillar verkligen dem som r dr, javisst. Men jag kan ocks se en tendens till tynande. Man behver inte vara klipske Sherlock Holmes fr att lista ut att det behvs lite pfyllning framver. Det mste du vl nd se.
Citera
2024-12-28, 11:12
Medlem
snurresprettiss avatar
Jag tycker Laidback r bra som ett tidsfrdriv. Gillar ju musik drav jag mestadels hnger i trden dr man ger ltar olika betyg.
Annars r ju Laidback vldigt lttsamt och inget dr man behver tnka s mycket.

Men man inser mer och mer att Den stora chattrden r ett vuxendagis utan dess like. Jag gillar vissa dr, dr man bland annat kan prata ut lite om sina problem men tyvrr blir man phoppad mellan varven av olika personer. Ltt att sitta vid ett tangentbord och skriva vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in