Citat:
Ursprungligen postat av
Camelot
Det var en intressant situation. Jag tror inte jag sett en liknande situation. Jag frstr att VAR-gnget fattar korrekt beslut, men det tog mrkligt lng tid s det fanns skert mycket att diskutera och ta beslut om... Madridspelarens skott blockerades av en Liverpoolspelare och sedan trffades nnu en Liverpoolspelare av bollen innan den gick fram till Madridspelaren. Jag var lite osker hur beslutet skulle bli.
Tycker domaren slppte en del situationer nr det var vl hrt spel. Kommer att tnka p en situation nr Vinicius ska frska passera Arnold och Arnold stter upp handen i ansiktet och stoppar honom och domaren tycker att det r OK...
Extremt ovanlig men bra att VAR hade koll denna gng, i England r det tveksamt om de hade haft koll
De behvde kolla lge 1 frst sedan denna s frsteligt att det tog tid, bttre det och det blir rtt i s viktig match.
Domaren gr vl det okej sett till 90 min om n ngra missar tex nr Real stter 2 hnder p axlarna i 1:a halvlek men bara fr tillsgelse men finns mnga bttre domare de kunde valt..