Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-04, 21:18
  #2953
Medlem
Luzzjes avatar
Nu pratar hon om oss här på flashback igen... Hon älskar oss verkligen
Citera
2023-11-04, 21:23
  #2954
Avstängd
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nu pratar hon om oss här på flashback igen... Hon älskar oss verkligen

Och helt jävla manisk, och helt obegriplig!
Försöker även ljuga om att hon inte har mer smärtstillande hemma heller, yeah right….

Hon åkte och köpte piller i Helsingborg idag i första hand, sen försökte idioten även få ut från läkaren men det gick ej vägen för hon är värdelös lögnare.
Citera
2023-11-04, 21:26
  #2955
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon åkte och köpte piller i Helsingborg idag i första hand, sen försökte idioten även få ut från läkaren men det gick ej vägen för hon är värdelös lögnare.

Hon sa själv att hon ”fått” Citodon och att det inte var genom sjukvården.
Citera
2023-11-04, 21:28
  #2956
Avstängd
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Hon sa själv att hon ”fått” Citodon och att det inte var genom sjukvården.

Såklart hon gjorde det haha 😂👍 shit alltså hon blir bara värre och värre i skallen för varje gång hon färgar håret.

Kan det ha något samband tro? 🤭
Citera
2023-11-04, 21:30
  #2957
Medlem
ElDivinos avatar
Vanföreställningarna are on fleek just nu! Ena stunden har tagit morfin, sen citodon och sedan har hon helt plötsligt inte tagit något och säger att hon har ett recept av starka smärtstillande som hon inte hämtat ut ännu. Mytomani!

Bumbiana är dessvärre mycket mentalt sjukt och dessa tabletter hjälper henne verkligen inte om man säger så.
Citera
2023-11-04, 21:33
  #2958
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Vanföreställningarna are on fleek just nu! Ena stunden har tagit morfin, sen citodon och sedan har hon helt plötsligt inte tagit något och säger att hon har ett recept av starka smärtstillande som hon inte hämtat ut ännu. Mytomani!

Bumbiana är dessvärre mycket mentalt sjukt och dessa tabletter hjälper henne verkligen inte om man säger så.

Nä om hon är schizofren och käkar massa opiater kan det ju sluta riktigt illa.. Plus om det är sant att hon inte har sovit på 3 dygn. Psykosen kan vara nära!
Citera
2023-11-04, 21:34
  #2959
Avstängd
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Vanföreställningarna are on fleek just nu! Ena stunden har tagit morfin, sen citodon och sedan har hon helt plötsligt inte tagit något och säger att hon har ett recept av starka smärtstillande som hon inte hämtat ut ännu. Mytomani!

Bumbiana är dessvärre mycket mentalt sjukt och dessa tabletter hjälper henne verkligen inte om man säger så.

Det är ju så, och känns som det snart är dags för en påfyllning med spruta i stjärten igen.
Pillerpundarn är ute på riktigt hal is nu känns det som.
Manisk, massa piller, och spelabstinent så det skriker om det!
Citera
2023-11-04, 21:42
  #2960
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nä om hon är schizofren och käkar massa opiater kan det ju sluta riktigt illa.. Plus om det är sant att hon inte har sovit på 3 dygn. Psykosen kan vara nära!

Ja en riktig ordenligt psykos kan vara på G och då kan mycket illa hända!
Citera
2023-11-04, 21:45
  #2961
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Det är ju så, och känns som det snart är dags för en påfyllning med spruta i stjärten igen.
Pillerpundarn är ute på riktigt hal is nu känns det som.
Manisk, massa piller, och spelabstinent så det skriker om det!

Tror sprutan i sig hjälper mest mot värre psykoser och man har ofta kvar andra "positiva symtom" av schizofreni, så som vanföreställningar, eufori osv.
Dock så kan det ju väldigt illa när man lägger till opiater och lite sömn.
Citera
2023-11-04, 21:45
  #2962
Medlem
Luzzjes avatar
Nu dansar hon och diskar som om det inte vore någonting, men kör fortfarande på spåret att hon aaaaabsolut fortfarande har ont, haha förlåt men det är RITKIGT skrattretande!
Citera
2023-11-04, 21:46
  #2963
Medlem
Kan du göra om den länken? Funkar inte för mig. Vill gärna läsa. 🫠🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Har sett lite av vad hon lagt upp om OF och Flashback, lilla gumman iallafall jag kunde inte bry mig mindre hur mycket pengar du tjänar på att sälja din vidriga kropp helt ärligt, du gör saker bara mer knas för dig själv din piller pundare!

Du kommer ALDRIG få tillbaka fk pengarna och tro mig dina följare på onlyfans kommer sakta men säkert tröttna på dina skabbiga pinsamma bilder som ändå sprids gratis sen😂👍
Du kommer behöva att börja sälja den maniska musen både ”in real life” och på onlyfans, bara en tidsfråga innan även detta luftslott störtar!

Och nu till alla som inte tror idioten knarkar så får vi ta oss en titt vad hon själv verkar ha glömt att hon har erkänt, och även berättat om sina så kallade ”vänner” och deras fritidsintressen.

https://delafil.se/dfe5d6eb8a4f87e8/...1698340505.mp4
(Finns även prints på sms från den där Jousse hon var hos då hon glömt sina piller hemma hos henne)
Hoppas TikTok ligan blir mer skriva här inne och slänger upp bevis efter bevis!

Fattar att Chrille går tillbaka till heroinet då och då i dom perioderna man inte hör av han alls, fatta vilka hål i huvudet hon lär tjata på han och manipulera han exakt efter sin pipa.
Men men, jag har inte mycket sympati för en pedofil som han..

Jag fattar att han vill mörka det hela, men att det där aset som ska vara en kvinna på 37år försöker hjälpa honom med det gör mig riktigt förbannad. Spott i ditt ansikte! Allt för att du inte vill vara själv… så jävla lågt.. då går det se igenom fingrarna med en som vill knulla på ett barn.

Ni ska bort från sociala medier helt och hållet innan jag håller min käft stängd.
Sen vad du gör med ditt liv som omyndigförklarad manisk ”internethora”och dina ”cäshii” kan jag inte bry mig mindre om, bli miljonär med fittan lycka till!

Så länge man får tyst på dig och ditt följe du lyckats att manipulera, och att inga mer skattepengar går till dig så är jag nöjd.
Citera
2023-11-04, 21:47
  #2964
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nu dansar hon och diskar som om det inte vore någonting, men kör fortfarande på spåret att hon aaaaabsolut fortfarande har ont, haha förlåt men det är RITKIGT skrattretande!

Hon är ju sjukt duktig som diskar iaf! 10 poäng till Bumbiana
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback