Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 13:00
  #565
Medlem
Hur är hans föräldrar? Är dom också nazister, eller döda kanske?
Citera
2024-04-25, 13:11
  #566
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Hur är hans föräldrar? Är dom också nazister, eller döda kanske?
Hans farsa dog i cancer för länge sen. Vad hans morsa gör vet jag inte.
Citera
2024-04-26, 23:05
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Hans farsa dog i cancer för länge sen. Vad hans morsa gör vet jag inte.

Han växte upp med sin ensamstående romska mor (ja rumäner härstammar till 80% från romer och kanske därför många bär ett extremt hat mot "sina egna"). Lite som att Hitlers mor påstods vara judinna? Sant är iallafall att *ss*r har rumänska som modersmål.
__________________
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-04-26 kl. 23:41.
Citera
2024-04-27, 06:40
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Han växte upp med sin ensamstående romska mor (ja rumäner härstammar till 80% från romer och kanske därför många bär ett extremt hat mot "sina egna"). Lite som att Hitlers mor påstods vara judinna? Sant är iallafall att *ss*r har rumänska som modersmål.

Rumäner är inte till 80% romer. Men det roligaste av allt är hur Christians etnicitet och familjeförhållanden samt sexualitet nu är måltavla för vänstern.

Den nakna ondskan kommer alltid från vänster.

Bakom masken är det vänstern som hatar judar romer ensamstående kvinnor och bögar.

Alla har sett igenom lögnerna nu.

Bra att Christian provocerat fram det hatet så alla kan se.
__________________
Senast redigerad av Interpersonal 2024-04-27 kl. 06:44.
Citera
2024-04-27, 13:00
  #569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Rumäner är inte till 80% romer. Men det roligaste av allt är hur Christians etnicitet och familjeförhållanden samt sexualitet nu är måltavla för vänstern.

Den nakna ondskan kommer alltid från vänster.

Bakom masken är det vänstern som hatar judar romer ensamstående kvinnor och bögar.

Alla har sett igenom lögnerna nu.

Bra att Christian provocerat fram det hatet så alla kan se.

Jag är inte vänster. Jag försöker så neutralt som möjligt bringa klarhet i situationen. Att *ss*r är rumän (du får googla själv hur stor del av rumänska folket som härstammar från romer) och att han åker till Kenya och hälsar på massajer och umgås med Bil*n är mycket märkligt. Att hans ensamstående rumänska mor blivit attackerad genom att de slängt sten och kastat in grejer i lägenheten borde ju snarare leda till att han försvarar sitt folk, men istället åker han och "städar" i ett rumänskt läger. Märkligt märkligt. Det är lika märkligt som att ledaren för SOO är från Armenien och påstår att han är arier. Och iraniern som bränner koranen är också en märklig figur. Vi pensionärer hävdar att vi som en gång föddes här och som bott här i generationer kan försöka välkomna folk så gott det går men då borde alla anpassa sig och uppföra sig. En sann svensk sköter sig själv och skiter i andra (möjligen skriver man nåt på FB).
Citera
2024-04-27, 15:06
  #570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliumdikromat
Tack för att du synade bullshiten, finns inga googlingar som resulterar i att "rumäner härstammar till 80% från romer".

Var trött och reagerade inte när jag läste det, tyvärr.

Han är utsatt för samma sorts hatkampanj som folk som säger emot alltid blir utsatta för.

Det är liksom inte högerfolk som försöker driva sexualitet och etnicitet och familj till sin spets.

Jag skulle nog säga att 80% av allt hat som existerar i sociala media är vänstern som tycker de är skitsmarta som tror att de hittar en självmotsägelse i att en homosexuell babbe från en jobbig familjebakgrund är höger och ser det som en giltig angreppsyta.

Det handlar mest om att vänstern är totalt skrupellös och saknar moral och gränser när de vill få sin vilja igenom. Om du inte tycker som vänstern så kommer de stå för rasismen, sexismen och klassförtrycket så personen som inte tycker som de får skylla sig själv.

Det är bara att driva tillbaka djuren. För de är djur. Vänstermänniskor kompromissar med sin mänsklighet och därmed är det ingen synd att behandla dem som ohyra.
Citera
2024-04-28, 06:57
  #571
Medlem
Jag tycker det är romantiskt att han har påbrå från samma ställe som Dracula.

Hoppas han kör upp pålar i röven på kommunisterna.
Citera
2024-04-28, 08:46
  #572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Jag tycker det är romantiskt att han har påbrå från samma ställe som Dracula.

Hoppas han kör upp pålar i röven på kommunisterna.

Draculas folk ser definitivt inte ut som några arier och i den delen är det 20 % ungrare för övrigt. *ss*r kör inte upp pålar i röven på kommunister. Han lurar pengar av folk och sen tar han dem och åker till Afrika och "intervjuar" massajer. Nästan alla rumäner tigger, men hans tiggeri är tydligen försvarbart. Inte nog med att han slösar pengar folk vill ha nationalistiska reportage för genom att leka upptäcktsresande i Afrika, han slipper undan åtal för bedrägeri.
Citera
2024-04-28, 08:48
  #573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Draculas folk ser definitivt inte ut som några arier och i den delen är det 20 % ungrare för övrigt. *ss*r kör inte upp pålar i röven på kommunister. Han lurar pengar av folk och sen tar han dem och åker till Afrika och "intervjuar" massajer. Nästan alla rumäner tigger, men hans tiggeri är tydligen försvarbart. Inte nog med att han slösar pengar folk vill ha nationalistiska reportage för genom att leka upptäcktsresande i Afrika, han slipper undan åtal för bedrägeri.

Han är värsta Tintin. Jag älskar hans upptåg. Hoppas han får medalj av Elon Musk eller något.
Citera
2024-04-28, 09:01
  #574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Han är värsta Tintin. Jag älskar hans upptåg. Hoppas han får medalj av Elon Musk eller något.

Jag tycker det är ganska obegripligt att dessa rumäner lurar folk överallt och inte får några konsekvenser..Ja, han är ung, ja han liknar Tintin, men han får pengar för att granska kommunister och leker upptäcktsresande bland massajer och ställer dumma frågor till dem. Han får väl öppna en kanal för komiker istället för att påstå att han är högerorienterad journalist. Vad säger hans mamma om att han går och "städar" sina landsmäns skjul? Vad är skillnaden på att tigga på gatan och att tigga på nätet? Betalar han skatt på dessa tiggarpengar? Det är ju inte gåvor till honom privat för att åka till Afrika med utan bidrag till hans arbete att göra granskande reportage. Var inte så lättlurade kära svenska folk.
Citera
2024-04-28, 09:03
  #575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Ja, han är ung, ja han liknar Tintin, men han får pengar för att granska kommunister och leker upptäcktsresande bland massajer och ställer dumma frågor till dem.

Han är således roligare att följa än Tone, Bingo och Julia.

Problem? Byt kanal om du inte gillar det.
Citera
2024-04-28, 09:03
  #576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Min familj?

Men ang. Discord - antar att rävar gräver där redan om de inte är totalt dumma i huvudet. Kanske gräver Christian tillbaka, men tror ej han fattar hur. Hm.

Alla lämnar spår på nätet. Vill du att någon ska spåra *ss*r på Discord åt dig eftersom du antytt detta i fyra inlägg nu?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback