Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-27, 10:14
  #985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Så då borde bilar få köra på dessa cykelbanor nu då?
Ja kanske.

Min tolkning av situationen leder till att i stort sett alla fordon skulle få köra på dessa cykelbanor: politikerna har medvetet målat något annat än M26, och då blir det inte cykelbana. Det hade varit ett helt annat läge om de försökt måla M26 och misslyckats, eller om en ditmålad M26 hade blivit sliten.
Citera
2022-06-27, 10:17
  #986
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Min tolkning av situationen leder till att i stort sett alla fordon skulle få köra på dessa cykelbanor: politikerna har medvetet målat något annat än M26, och då blir det inte cykelbana. Det hade varit ett helt annat läge om de försökt måla M26 och misslyckats, eller om en ditmålad M26 hade blivit sliten.

När jag bodde i Stockholm var det ett vanligt problem att bilar parkerade på cykelbanorna men det låter som detta nu alltså blivit tillåtet. Ett tips till bilister som har svårt med parkering men ett stort problem för cyklisterna.
Citera
2022-11-05, 09:54
  #987
Medlem
Rapport1700s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Jag håller med dig. Herr Gåhman kommer att bytas ut mot en transsexuell Hen Gåhperson, Sverige kommer att hamna på kartan som mest progressiva land och vår BNP/capita formligen explodera.

Härligs tider!
Herr Gåhman? Trodde de va Joe Biden 😁
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback