Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-26, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urbanurban
Ingen familjemedlem med ryggrad som har gjort något uttalande i media än?

Vore spännande att få lite insikt i hur man undviker att barn börjar knivhugga okända människor på morgonpromenaden med hunden.

Hoppas du läst på och är lite mera insatt i vad psykos innebär. Kan gå jäkligt snabbt vilket det gjorde i detta fall. Han är världens finaste kille, förskräckligt det som hände men nu får han den vård han behöver.
Citera
2023-08-12, 12:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Linis1996
Hoppas du läst på och är lite mera insatt i vad psykos innebär. Kan gå jäkligt snabbt vilket det gjorde i detta fall. Han är världens finaste kille, förskräckligt det som hände men nu får han den vård han behöver.

Har läst om att pissluffaren proppat i sig tabletter han fått av sin ädla far. Bra jobb av föräldrarna överlag med den här grabben. Verkligen.

Medvetet blandmissbruk och för feg och korkad för att söka vård, gjorde att han högg vanligt ärligt folk.
"Världens finaste kille" som nu har förstört livet för så många.

Varför kommer det alltid fram patrask här på Flashback av alla ställen och ska försvara personer som inte ens har en plats på det här jordklotet?

Hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och hänger sig innan han kommer ut.
Citera
2023-08-12, 12:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leuko
Kommer han kunna komma ut från sluten psykvård innan han betraktas som fullt frisk psykiskt?
Man kan väl sitta där hur länge som helst om man inte anses vara fullt reko att vara ute i samhället.
Har jag tolkat detta fel?

Stämmer bra. Och det börjar stramas åt efter alla vansinnesattacker, men vi kan ju inte heller låta såna här ta upp platser i vården hela tiden. Han borde avtjäna fängelsestraff när han anses "frisk". Släpps han ut i frihet är det en tidsfråga innan det händer igen.
Citera
2023-08-12, 14:34
Medlem
Dom största bovarna i detta anser jag vara killens jävla pundar föräldrar, hade dom skött sig och tagit sitt ansvar hade aldrig detta hänt, WT är ett jävla pack, dom är bara en belastning för samhället
Citera
2024-01-14, 23:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Linis1996

haha självförvållad psykos ala mattias flink. Skyll på vad du vill men den här apan ska inte ut i frihet igen. Tror du att han är man nog och vågar möta offren och be om ursäkt eller kommer han försöka försvinna och glömma som sitt patrask till farsa?

Far åt helvete med såna här människor. Han har förstört två familjer och så många jävla offer p.g.a. vad han gjorde. Ett djävulens verk. "finaste kille".
Citera
2024-01-14, 23:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Dom största bovarna i detta anser jag vara killens jävla pundar föräldrar, hade dom skött sig och tagit sitt ansvar hade aldrig detta hänt, WT är ett jävla pack, dom är bara en belastning för samhället

Dom här borde utvisas. hela familjen. Pack som inte hör hemma här överhuvudtaget! Jag skulle fly landet om jag var släkt med det här missfostret.
Citera
2024-01-20, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Dom här borde utvisas. hela familjen. Pack som inte hör hemma här överhuvudtaget! Jag skulle fly landet om jag var släkt med det här missfostret.

Ööh utvisas??....familjen är ju helsvensk 😂
Citera
2024-07-31, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane

Vad gör dom idag?

Hur länge blev han inlåst eller hamnade han på rättspsyk?
Citera
2024-07-31, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Vad gör dom idag?

Hur länge blev han inlåst eller hamnade han på rättspsyk?

rättspsykiatrisk vård för mordförsök blev domen, föräldrarna pundar säkert på som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in