Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-07, 20:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitetEgo
Elin r s extremt tntig. Hon beter sig som en osker tonring. Sen nr hon ppnar munnen vill jag bara krkas. .
Jag hller med om samtliga punkter, det r nstan lite narcissism nr hon projicerar att dom andra frvntar sig att hon ska vara bst & bryter ihop fr att kunna f? ryggdunkningar, det utesluter inte att jag vill knulla hennes ansikte dock
Citera
2024-11-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Jag tror inte Wilson har nn aning om vad hon tackar ja till, hon r bara s glad ver att bli tillfrgad.
Hade hon sett ver Atlanten nn ssong borde hon frsttt att det r tufft psykiskt, hade hon sett Kompani Svan innan borde hon ocks frsttt att det r en tuff utmaning.

Men Wilson och vriga inblandade har varit jttestolta ver hennes mod att inte vga.

Hon var ju med i ver Atlanten. Sen frstr jag inte riktigt varfr ngon tar illa upp om en viss person r med i Kompani Svan. Det r bara ett tvlingsprogram med ett militrt tema. Inte en riktig militr utbildning. Stor skillnad vilket inte alla inser.
Citera
2024-11-10, 11:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Elin r s extremt tntig. Hon beter sig som en osker tonring. Sen nr hon ppnar munnen vill jag bara krkas.

Hon r 30 r och pstr sig kunna coacha andra. Men kan inte ens ha koll p sig sjlv.
Om du gillar Elin s rekommenderar jag Maja Asper Lind i Arkiv Samtal fr att kunna ha lika vek rst som Elin mste man antagligen vara av samma arketyp (tjejtyp) med samma typ av hjrna
Citera
2024-11-13, 18:54
Medlem
Crapmagics avatar
Jag tror att Braun r kr i Kenneth Andersson
Citera
2024-11-13, 19:06
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Elin r s extremt tntig. Hon beter sig som en osker tonring. Sen nr hon ppnar munnen vill jag bara krkas.

Hon r 30 r och pstr sig kunna coacha andra. Men kan inte ens ha koll p sig sjlv.

Jag tycker Braun r mycket vrre n Elin
Citera
2024-11-20, 10:45
Medlem
Citat:

Str mig ocks p Elin. Bara hennes rst r irriterande. Fattar inte vad Paolo sg.
Citera
2024-11-20, 17:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy-Incognito
Str mig ocks p Elin. Bara hennes rst r irriterande. Fattar inte vad Paolo sg.
Han sg vl ett vackert ansikte med stngd mun ingen r s stilig i uniform som henne, det ger resning t mannarna som verste Burak sa i Strsta Kupp
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-20 kl. 17:50.
Citera
2024-11-21, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Han sg vl ett vackert ansikte med stngd mun ingen r s stilig i uniform som henne, det ger resning t mannarna som verste Burak sa i Strsta Kupp

Ja sant. Mest irriterande tycker jag r zz dock, knns s himla falsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in