Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-02, 20:00
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Dessutom ganska hyggligt smart kan jag säga. Kommer på saker som många aldrig skulle få för sig.
Allmänt också en hygglig person.

Men tycker kanske han börjar bli för gammal för det där livet.

Det är bara för att du inte fattar, som många andra, varför vissa lever så tills de dör.
Han gör inte det för att han vill va cool, va med i gäng eller ser det som en wild n crazy del i hans liv haha

Han gör det för pengarna så klart. För att det är nåt han är bra på, mycket bra. Samtidigt är det inte så enkelt att bara "sluta leva det livet" speciellt på hans nivå. Du vet för mycket helt enkelt och blir ett hot.

Ahmed från orten har svårt att komma ut ur det lokala gänget hur tror du det är för en global lirare tror du? Med partners från Colombia till asien och hela världens avskum flåsandes i nacken?

Komgien
Citera
2022-07-02, 20:03
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Har en känsla av att han gillar spelet.. Han verkar hålla sig skarp med träning och går inte ner sig i något träsk.

Jonas älskar spelet. Alla år på kåken har såklart inneburit en hel del kontakter och folk som är skärpta och gör pengar länkar såklart ihop. Bülent Aslanoglu och diverse högre syrianska maffiabossar som har goda kontakter med sydamerikanska kokaingrossister.
Citera
2022-07-02, 20:05
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Inte en chans!
Han är ett avskum som tjänat pengar på folks olycka och det enda han kan är att sälja knark!

Han säljer inte knaaak
Citera
2022-07-02, 20:14
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
3 ton är ingenting. Finns grabbar i orten som sitter på samma mängder

Ja bror. Grabbarna i orten sitter på 5000 trilioner flex 164%igt bästa jag svär
Citera
2022-07-02, 20:17
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Varför inte låta han tjäna pengar på det iställer för kriminella negrer?
Nu är jag ingen sponsor till varken Herr Falk eller Mohammed.

Men hellre han gör det.
1) Falkens pengar går ju bl.a. till kriminella negrer!
2) Du postade tidigare att han inte gjort dig något illa.😨
3) När det påstås i tråden att han skulle vara helt ointresserad utav din personlighetstyp, stoltserar du med att han visst har ägnat dig någon minut av sin tid. Det får mig att tänka på din patetiska idoldyrkan utav en verklig looser.
4) Den stolthet du påvisar i tråden påminner om när jag, som tonåring, fick ett kort snack med en världskänd rocktrummis, som därefter gav mig de "trumstockar" han just spelat med på konserten.

Rytves svar till Jannika.Jansson:
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Du är bra opåläst du. Du tror inte att hans operationer i förlängningen göder skjutningar och mord i Europa? Bara för att han inte gör något själv betyder det inte att våld utövas efter vad dom sysslar med. Dessutom är det oundvikligt att inte jobba med sydamerikaner, afrikaner, araber och folk ifrån balkan när du jobbar med narkotika. Falk jobbar med araber och negrar, oundvikligt.
Jag var tvåa på bollen här, men instämmer givetvis helt i det du framför i ditt inlägg.👍🏼
Citera
2022-07-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Ja bror. Grabbarna i orten sitter på 5000 trilioner flex 164%igt bästa jag svär

Abo blandade ihop de lite, vet grabbar här i Västerås som sitter på 3kg. Långt ifrån 3 ton
Citera
2022-07-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Abo blandade ihop de lite, vet grabbar här i Västerås som sitter på 3kg. Långt ifrån 3 ton
Vem då ?
Citera
2022-07-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Ojoj knä i nacken, jag som nyss fått lära mig att sådant bara händer nära negrer blir gripna av rasistiska poliser.

Förhoppningsvis får vi se detta oftare när knarklangare av Jonas dignitet grips.
Citera
2022-07-02, 21:05
Medlem
Vet någon om denna Amellah som verkar vara ägare till en del av partiet med Jonas är länkad med Ridouan? Mocro maffia som den kallas är ju stark i Nederländerna men den ligan verkar ha lite olika förgreningar, där den starkaste styrdes av Ridouan och Said Razzouki innan båda greps.

Där fanns uppgifter något år tillbaka som gick runt att man inte ville gripa Salam Shebani (mordbeställare ifrån Malmö) i Barcelona eftersom man trodde han hade kontakt med Falk och på så vis få ut mer informationvad Falk sysslade med.
Senast redigerad av Rytve 2022-07-02 kl. 21:11.
Citera
2022-07-02, 21:15
Medlem
Jannika.Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
1) Falkens pengar går ju bl.a. till kriminella negrer!
2) Du postade tidigare att han inte gjort dig något illa.😨
3) När det påstås i tråden att han skulle vara helt ointresserad utav din personlighetstyp, stoltserar du med att han visst har ägnat dig någon minut av sin tid. Det får mig att tänka på din patetiska idoldyrkan utav en verklig looser.
4) Den stolthet du påvisar i tråden påminner om när jag, som tonåring, fick ett kort snack med en världskänd rocktrummis, som därefter gav mig de "trumstockar" han just spelat med på konserten.

Rytves svar till Jannika.Jansson:

Jag var tvåa på bollen här, men instämmer givetvis helt i det du framför i ditt inlägg.👍🏼

Det låter nästan som att du skulle vara lite avundsjuk?
Att du kanske bara är en patetisk nolla som kommer att få ett skit arbeta i Sverige på ett snuskigt lager.

Jag har aldrig sagt någonting om att man inte kan göra affärerna med sydamerikaner och spanjorerna. Man behöver Däremot inte blanda in negrerna! Skulle läst lite vad menar istället!
Istället för att tjafsa på.
Citera
2022-07-02, 21:27
Medlem
Varför bytte han efternamn?
Citera
2022-07-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michelgreco
Varför bytte han efternamn?

Skilsmässa tror jag, eller vad tror du? 🤦🏻‍♂️