Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-07-03, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Strickland levde inte riktigt upp till sitt tugg p PK:n..
Nej verkligen inte,men s jvla dum strategi av honom.
2022-07-03, 06:17
Medlem
S jkla verlgsen volk r
2022-07-03, 06:25
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
S jkla verlgsen volk r
Japp, hoppades att han skulle knocka Max. Gr han till lttvikt s tror jag inte att han fixar bltet dr.
2022-07-03, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Japp, hoppades att han skulle knocka Max. Gr han till lttvikt s tror jag inte att han fixar bltet dr.
Vet de fan asso..fr ej glmma snubben har varit tungviktare.
Men hade varit kul se en fight mot nn Top 5 i lw divisionen.
2022-07-03, 12:43
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Fr att Oliveira r fr bra eller? Tror han skulle st sig bra mot Oliveira tminstone.
2022-07-03, 13:50
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Fr att Oliveira r fr bra eller? Tror han skulle st sig bra mot Oliveira tminstone.
Jag tror att Oliveira skulle submitta honom, precis som han gjorde med Gaethje och Poirier. Det skulle ocks bli intressant att se hur Volkanovksy skulle klara sig mot Gaethje, Poirier och Chandler stende.
2022-07-03, 13:52
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Jag tror att Oliveira skulle submitta honom, precis som han gjorde med Gaethje och Poirier. Det skulle ocks bli intressant att se hur Volkanovksy skulle klara sig mot Gaethje, Poirier och Chandler stende.
Hur fr Oliveira fighten till backen dock? Visst kan han eventuellt submitta Volkanovski om han fr fighten dit p rtt stt, men hur?
2022-07-03, 13:54
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hur fr Oliveira fighten till backen dock? Visst kan han eventuellt submitta Volkanovski om han fr fighten dit p rtt stt, men hur?
I natt hamande Max och Alex i clinch ett par gnger. Samma sak skulle skert kunna hnda mot Oliveira och med hans skills s behver han ju inte ens ta det till backen d han submittar folk stende!
2022-07-04, 09:04
Medlem
Bra gala. Bttre n vntat och main fighten som man var mest taggad infr levererade inte alls.
Omalley lyckas inte ens besegra en rank 9 fighter vilket inte r dligt i sig. Men med den hypen han har s var det uselt. Tror han snart lmnar ufc.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in