Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2022-07-04, 19:47
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Flashback i ett nötskal, och alla moderatorer har semester…

TS har 157 trådstarter och totalt 750 inlägg. Mer än vad femte post är alltså en trådstart, det indikerar att det är någon som väldigt gärna startar trådar(utan att ha så mycket att komma med). Det avgör saken för mig. Tror inte på detta..
2022-07-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
TS har 157 trådstarter och totalt 750 inlägg. Mer än vad femte post är alltså en trådstart, det indikerar att det är någon som väldigt gärna startar trådar(utan att ha så mycket att komma med). Det avgör saken för mig. Tror inte på detta..

Det har hittills inte framkommit något som faktiskt understödjer trådskaparens tes.
Det återstår att något som gör det presenteras här, eller att något fäller tesen presenteras, så är tråden avklarad.
2022-07-04, 19:52
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Ok, lovar du att du slutar följa tråden? 😁
2022-07-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Källan står i trådstarten.
Det är en källa med låg trovärdighet, som ej kan granskas eller bekräftas, men likväl en källa.

Trams.
2022-07-04, 19:54
Medlem
Hans familjemedlemmar har mer eller mindre gått bort i förtid: https://www.expressen.se/noje/per-ge...er-dodsfallen/
2022-07-04, 19:54
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hans mamma är rysk Svetlana Gessle. Läs på.
Ja, jag ser det nu på Wikifelia, pappan heter tydligen Vladimir Perukov Gessle och Per heter egentligen Svetlodar Perukov Gessle.
Länk till Instagram, https://www.instagram.com/svetlodar/
2022-07-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Det har hittills inte framkommit något som faktiskt understödjer trådskaparens tes.
Det återstår att något som gör det presenteras här, eller att något fäller tesen presenteras, så är tråden avklarad.

Nehe men ta fram något som understödjer den då och sluta gnäll? Tänkte väl det.
2022-07-04, 19:57
Moderator
oilslicks avatar
Officiellt så lever han än så länge.
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in