Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evebra
Hon har haft cancer, satt i rullstol efter op. Men de va bara tillfälligt. Dom bodde tillsammans.

Fint att kämpa mot och överleva cancer men bli dödad av sambon kort därefter istället. Fyfan..
Citera
2022-07-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grannahannen
Verkar så. Mycket fylla och bråk där enligt två oberoende källor till mig.

Kan det vara så att hon vill separera men det ville inte han. Så på fyllan och villan slog han ihjäl henne då han inte kan se henne med någon annan?

Hörde på "Ring så spelar vi" i morse av en inringare att det var traktorpulling i Ljusdal idag, då han även äger en stor traktor (Ford TW35) tänker jag mig att han kanske ville dit och då på fyllan tänker köra dit när inte hon vill köra/skjusa dit/åka dit och så blir det bråk å han blir arg, klappar till henne så hon trillar olyckligt och bryter nacken. OBS jag menar ej åka med traktorn.
Citera
2022-07-09, 21:21
Medlem
busterhudiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewperry
Fint att kämpa mot och överleva cancer men bli dödad av sambon kort därefter istället. Fyfan..
Vilket jävla uppkäftigt slut, Hoppas hon slapp lida
Citera
2022-07-09, 21:33
Medlem
Pearsagas avatar
Finns MG på facebook?
Citera
2022-07-09, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pearsaga
Finns MG på facebook?

Bara på bild vad jag hittat.
Citera
2022-07-09, 21:47
Medlem
busterhudiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pearsaga
Finns MG på facebook?
Han verkar inte ha FB, men finns med på flera bilder på hennes FB
Citera
2022-07-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Hörde på "Ring så spelar vi" i morse av en inringare att det var traktorpulling i Ljusdal idag, då han även äger en stor traktor (Ford TW35) tänker jag mig att han kanske ville dit och då på fyllan tänker köra dit när inte hon vill köra/skjusa dit/åka dit och så blir det bråk å han blir arg, klappar till henne så hon trillar olyckligt och bryter nacken. OBS jag menar ej åka med traktorn.

Sluta spekulera en massa skit. Om du läst mediarapporteringen skulle du vetet att hon dog igår kväll, natten mot idag
Citera
2022-07-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76

Nja, tror nog mer på att det är ett fylleri som spårat ur för att hon ville separera. Den "enkla" teorin håller jag för trolig med vad jag vet
Citera
2022-07-09, 23:01
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busterhudik
Han kallades för lort Mi'ke

Illa sedd? Av någon särskild anledning eller ett öknamn som suttit fastklistrat sedan barndomsår?
Citera
2022-07-09, 23:10
Medlem
busterhudiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Illa sedd? Av någon särskild anledning eller ett öknamn som suttit fastklistrat sedan barndomsår?
Han var alltid lortig
Citera
2022-07-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Sluta spekulera en massa skit. Om du läst mediarapporteringen skulle du vetet att hon dog igår kväll, natten mot idag

Det jag läste så visste de inte när det hänt, SVT: "-Jag har ingen uppgift om när det har skett."
Så utav det finns det lite tolkningsutrymme, tyvärr måste man läsa flera medier då det är olika uppgifter i flertalet och därifrån göra sig en egen tolkning av vad som hänt. Ibland blir det skit men passade tydligen i den här tråden då MGM omnämns som lort-Mi*ke.

Men tack för att du uppdaterade med så säkra uppgifter som inte polisen uppgav.
Citera
2022-07-09, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grannahannen
Nja, tror nog mer på att det är ett fylleri som spårat ur för att hon ville separera. Den "enkla" teorin håller jag för trolig med vad jag vet

Jo givet kan det vara så att det är vanliga kvinna som vill lämna och mannen förlorar sin heder.

Det ryktades att det ofta var bråk och fylla, BO var hon också törstig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in