Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-07, 20:05
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadMan1
SCAMMER har kommit över mitt konto och lyckats byta lösenord och gjorde ett mindre uttag som jag hade på kontot.
Redan där fick jag upp ögonen att nån var inne på kontot då jag varken gjort uttag eller lagt till btc wallet för uttag eller angivit min PIN kod.
Hade samtidigt gjort en stor överföring från min personliga wallet till flugsvamp som ej gick avbryta.
Jag var inloggad så även fast jag inte kunde byta lösenord så kunde jag byta PIN-kod så personen i fråga inte kunde göra ett uttag till.
Allt gick väldigt fort så fort överföringen kom in på FS såg jag 2 beställningar under fliken, skulle trycka in snabbt och avbryta men då var det tomt, lika snabbt försvann all historik som jag innan kunde komma åt.
Idioten har beställt varor, sedan ändrat pgp public key och nån minut senare raderat all historik.
Men borde jag inte se ordrar oavsett?
Det ända som återstår är 24 spänn hehe nä fyfan....
Jag har rätt plånboks adress som jag kan intyga och bevisa att jag gjort den stora överföringen och råttan har tagit sin rätten o använda sitt äckliga konto som uttag.
FRYS ALLT OMGÅENDE.
PERSONEN I FRÅGA RADERAR KONTINUERLIGT MINA MEDDELANDEN HÄR PÅ SUPPORT OCH AVSLUTAR SÅ BER OM HJÄLP NU!
Fråga mig inte hur personen i fråga kom åt mitt lösenord det är väldigt skumt, men kunde dessvärre inte ändra pinkod.

Skedde ca 4 på natten, gjort allt i min makt o stoppa skiten men verkar vara lönlöst... är ännu inte utloggad.. håller mig aktiv och försöker göra nått åt situationen..

ca 10 lax gone, inte mycket för någon höginkomsttagare men för mig så svider det rejält.


Vore evigt tacksam om folk kan hjälpa mig kontakta supporten, kontot gäller affe1312_tbx då han avslutar mina ärenden med support.... Med lite påtryckningar kanske support hinner stoppa nån beställning..

affe1312_tbx är alltså mitt nickname och mitt användarkonto så det inte blir några missförstånd.

Aldrig hänt på 3.0 men 4.0 verkar ha problem med både kranar och scam....

Min första och nog sista beställning där...

Svarade support eller hur gick det tillslut? Har samma problem och skrivit till support därför jag undrar.
Citera
Igår, 22:11
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleschokladhus
Svarade support eller hur gick det tillslut? Har samma problem och skrivit till support därför jag undrar.

Jag har samma problem. Skapade nytt konto och skrev till support. Problem med det kontot också så gjorde nytt och nån timme senare är det ”Felaktigt användarnamn eller lösenord” även där. Vidriga!
Känns mer som de är flugsvamp som fuckar mig..
Använder alltid flugsvamp.wtf
__________________
Senast redigerad av JippeyX Igår kl. 22:17.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback